سرهنگ جعفر رحمتی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این سارقان با استفاده از فرصت فراهم شده، 137 دستگاه انواع گوشی تلفن همراه و سه دستگاه تبلت را از انبار اداره نگهداری اموال تملیکی استان زنجان به سرقت بردند.
وی با بیان اینکه نبود آثار تخریب، فک پلمپ و شکستگی قفل درب انبار، نشان از این داشت که سارقان بی هیچ مشکلی به محل نگهداری اموال نفوذ کرده و دست به سرقت این گوشی ها زده اند اظهار داشت: پلیس آگاهی زنجان با تحقیقات فنی و تخصصی و شگرد‌های خاص پلیسی، به یکی از سارقان که در جوار این انبار سوله ای به عنوان کارگر مشغول به کار بود، مظنون می شود.
رحمتی ادامه داد: این سارق در بازجویی های فنی و تخصصی پلیس به سرقت گوشی های تلفن همراه و موبایل با همدستی یکی از کارگران و مسئول حسابداری محل کار خود، اعتراف می کند اما 2 متهم دیگر پرونده، منکر دست داشتن در این سرقت ها می شوند.
وی افزود: ردیابی های پلیس آگاهی، مشخص کرد که 35 دستگاه از گوشی های تلفن همراه توسط دیگر کارگر متهم که منکر هرگونه همدستی و دخالت در این دزدی بود به سرقت رفته و احتمال دست داشتن حسابدار نیز در این سرقت ها بسیار بالا است.
رئیس پلیس آگاهی استان زنجان، ارزش ریالی گوشی ها و تبلت های سرقتی در زمان سرقت را سه میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: قاضی پرونده برای هر کدام از سارقان مبلغ 2 میلیارد ریال قرار صادر کرده است.
6084/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.