جهانگیر صفری روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: استانداردسازی سامانه گرمایشی این کلاس های درس در استان زنجان با 43 میلیارد ریال از محل اعتبار ملی انجام شده است.
به گفته وی، استانداردسازی سامانه گرمایشی مدارس استان زنجان با 90 درصد پیشرفت فیزیکی در دست انجام قراردارد که همزمان با بازگشایی مدارس و یا هفته دولت امسال به بهره برداری می رسند.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان گفت: سال گذشته 14 میلیارد و 500 میلیون ریال برای تعمیرات اساسی مدارس و سرویس های بهداشتی اعتبار داشتیم که مشکل این سرویس ها در مدارس استان رفع شد.
صفری یادآوری کرد: اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان به همراه مدیران مناطق و نواحی 14 گانه آموزش و پرورش استان مشکل سرویس های بهداشتی مدارس را بررسی کردند.
وی خاطرنشان کرد: در این بررسی ها 17 مدرسه فاقد سرویس بهداشتی در سطح مدارس استان زنجان بودند که این واحدها تامین و احداث شد.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان به اعتبارات سال گذشته اشاره کرد و افزود: در این سال، 398 میلیارد ریال اعتبار استانی از محل تملک و دارایی های سرمایه ای داشتیم که 180 میلیارد ریال از آن تخصیص یافت.
صفری، اعتبارات ملی نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان در سال گذشته را 12میلیارد ریال بیان کرد و گفت: به همین مبلغ نیز برای تخریب، بازسازی و استاندارسازی هزینه شده است.
وی ادامه داد: هزینه اعتبارات در نواحی و مناطق 14 گانه استان زنجان براساس تعداد مدارس، تعداد دانش آموزان و شاخص های آن انجام می شود.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان گفت: امسال هم برای نوسازی 410 میلیارد ریال اعتبار مصوب شده که در حال حاضر میزان تخصیص آن مشخص نیست.
به گزارش ایرنا، استان زنجان در زمان حاضر 2 هزار و 391 مدرسه فعال دارد که با نوسازی و مقاوم سازی 171 فضای آموزشی، مدارس مستحکم استان به 683 باب رسید.
9505/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.