هاشم محمدلو روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با استقرار میزخدمت شکل مشاغل و گستره آن تغییر می کند و نباید نگران اشتغال افراد بود.
وی یادآورشد: به حتم افراد با کسب مهارت ها و توانمندی ها جدید می توانند حرفه خود را تغییر دهند.
محمدلو اظهار کرد: در صورتی که نگرانی بابت نبود مهارت لازم در مشاغل جدید وجود داشته باشد، این کارکنان و افراد باید به حتم خود را به روز کنند.
معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان گفت: بدون شک در وضعیت جدید، مشاغل بیشتری ایجاد می شود و باید به سراغ فعال سازی آنها رفت.
وی خاطرنشان کرد: موضوع ایجاد مشاغل جدید و کسب مهارت های مورد نیاز کارکنان در دولت الکترونیک هم مورد تاکید قرار گرفته است.
محمدلو با بیان اینکه بدنه دولت بسیار بزرگ است، ادامه داد: خدمات دولت باید به بخش خصوصی واگذار شوند و لزومی برای ارائه آنها از سوی دولت وجود ندارد.
معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان گفت: با استقرار میز خدمت تکریم و ارائه خدمات به ارباب رجوع سریعتر شکل می گیرد و در نهایت رضایت مردم کسب می شود.
وی اضافه کرد: در صورتی که خواهان کاهش مراجعات مردم به دستگاه های اجرایی، سبک سازی بدنه دولت و کاهش هزینه های جاری هستیم، باید به سمت استقرار میز خدمت حرکت کنیم.
محمدلو تاکید کرد: بر اساس آسیب شناسی انجام شده، دولت برای مدیریت بدنه خود، راهی به جز الکترونیکی سازی خدمات ندارد.
بناست میزخدمت به شکل حضوری و الکترونیکی در دستگاه های اجرایی مستقر شود.
3001/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.