به گزارش ایرنا، محمد عزیزی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: برنامه های حوزه پتروشیمی را دولت ارائه می دهد و مجلس کمک کننده آن در اجرای برنامه هاست و باید برای صنعت پتروشیمی و به ویژه صنایع پایین دست آن تسهیلات مناسب در نظر گرفته شود.
رئیس کمیته پتروشیمی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مزایای مختلف این صنعت اظهار داشت: پتروشیمی تنها صنعتی است که تضمین سود و صادرات دارد.
نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اقدامات مربوط به پتروشیمی زنجان در دست انجام است و امیدواریم با حل مشکلات این صنعت در زنجان به سود آوری برسد.
وی با اشاره به پیگیری های لازم در زمینه پتروهیدج، ابراز داشت: متاسفانه مطالعات امکان سنجی درستی در خصوص این پروژه صورت نگرفته است و با توجه به کمبود منابع آب در دشت ابهر راه اندازی پتروشیمی هیدج بسیار مشکل است.
عزیزی در زمینه جوان سازی دولت نیز تاکید کرد: دولت موظف است قانون جوان سازی مدیران را اجرا کند هرچند لابی های زیادی صورت گرفت تا این قانون مصوب نشود ولی با رای 80 درصدی این قانون مصوب شد.
وی با بیان اینکه فرصت برای اجرای این قانون در اختیار دولت قرار داده شده است، تاکید کرد: مجلس وظیفه خود را با مصوب کردن این قانون انجام داد و امیدارویم دولت با توجه به شعاری که در بحث جوان گرایی دارد این قانون را اجرا کند.
9556/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.