سرهنگ ابوالفضل طهماسبی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: استقبال مردم این استان از نمایش میدانی و چند رسانه ای فصل شیدایی به عنوان بزرگترین نمایش در سطح جهان اسلام، خوب و مطلوب است.
وی با بیان اینکه تعداد تماشاگران هر شب نسبت به شبهای قبل، بیشتر می شود، اظهار داشت: مردم زنجان اغلب به صورت خانوادگی در محل این نمایش حضور می یابند و تاکنون نیز هیچ مشکلی در اجرای نمایش بوجود نیامده است.
طهماسبی افزود: عموم مردم از نمایشگاه جانبی برپا شده در جوار این نمایش که شامل غرفه های مختلف از جمله محصولات فرهنگی، هنری، محصولات اقتصاد مقاومتی، روانشناسی و طب اسلامی، استقبال خوب و بالایی دارند که امید است این روند همچنان ادامه یابد.
وی تصریح کرد: نمایش بزرگ میدانی فصل شیدایی با هنرنمایی 50 هنرمند ثابت از تهران و قریب 150 هنرور که از سربازان سپاه انصارالمهدی (عج) استان هستند، اجرا می شود و تماشای این کار هنری فاخر و ارزشمند نیز به صورت رایگان است.
جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: این نمایش، تاکنون در 15 استان به نمایش درآمده و با استقبال بالایی نیز مواجه شده است که به حتم استان زنجان به عنوان پایتخت شور و شعور حسینی و دیار غواصان دریادل از این قاعده مستثنی نخواهد بود.
طهماسبی افزود: حجاب و عفاف، امر به معروف و نهی از منکر، تبعیت از ولایت فقیه، معرفی شهدا زنجان، ترویج فرهنگ دفاع مقدس، زندگی انقلاب و اسلامی، کسب و کار حلال، راستگویی، صداقت و امانتداری و توسل به ائمه اطهار، بخش از اهداف این نمایش است.
وی تاکید کرد: سپاه استان با جدیت هرچه تمام در پای کار است تا هنرمندان حاضر در این نمایش، رویدادهای مهم تاریخ اسلام از جمله هبوط حضرت آدم (ع)، ورود کاروان امام رضا (ع) و حدیث سلسله الذهب، شهادت حضرت علی (ع)، شهادت حضرت رقیه و حضرت فاطمه الزهرا (س)، واقعه کربلا و غدیر و مباهله و همچنین صحنه هایی از تاریخ معاصر ازجمله انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعین حرم را به درستی به تصویر بکشند.
به گزارش ایرنا، نمایش فصل شیدایی از پنجم مرداد سالجاری از ساعت 20:30 به مدت یک ساعت و 45 دقیقه) در فضایی روباز و در جوار جمعه بازار شهر زنجان واقع در انتهای کوی فرهنگ (علی آباد) به روی صحنه رفته است و تا 14 مرداد نیز ادامه خواهد یافت.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.