به گزارش ایرنا، ذبیج الله تاراسی روز سه شنبه در نشست با اصحاب رسانه، برگزاری مسابقات ورزشی دانش آموزی به میزبانی زنجان را رویدادی بزرگ و مهم دانست و افزود: برگزاری این مسابقات ورزشی فرصتی مهم برای معرفی ظرفیت ها و مکان های تاریخی، گردشگری و فرهنگی استان است.
به گفته وی، مسابقات کشوری دانش آموزی در رشته های بدمینتون، تنیس روی میز و شطرنج با حضور 2 هزار دانش آموز دختر و پسر در مقطع دوم متوسطه، داور، ناظر، مربی، سرپرست و عوامل اجرایی از 32 استان کشور در زنجان برگزار می شود.
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: رقابت های این سه رشته ورزشی در سالن های ورزشی احمد مظفری واقع در شهرک کارمندان، سالن ورزشی کوثر جنب ستاد فرماندهی نیروی انتظامی، مجموعه ورزشی زیتون در دانشگاه تربیت معلم الزهرا و آکادمی بدمینتون در اراضی پایین کوه است.
تاراسی یادآوری کرد: زمان رقابت های دانش آموزان از 10 تا 22 مرداد است.
وی، میزان اعتبار پیش بینی شده برای این مسابقات ورزشی را 15 میلیارد ریال بیان کرد و افزود: این اعتبار از سوی وزارت آموزش و پرورش تخصیص یافته و در صورت نیاز نیز سازمان برنامه و بودجه استان زنجان در این باره آموزش و پرورش را کمک می کند.
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره آموزش و پرورش استان زنجان گفت: خانواده هایی که همراه دانش آموزان در مسابقات ورزشی حاضر شوند می توانند در مراکز اسکان فرهنگیان اسکان یابند.
به گزارش ایرنا، رقابت های دانش آموزان دختر از 10 تا 15 مرداد و دانش آموزان پسر از 16 تا 22 مرداد خواهد بود.
9505/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.