به گزارش ایرنا، این طرح ها با 137میلیارد و 254 میلیون ریال در حوزه بهداشت و درمان با حضور سیدحسن قاضی زاده هاشمی و مسئولان استانی به بهره برداری رسید.
این طرح ها با اولویت مناطق محروم، حاشیه شهرهای بالای 20 هزار نفر جمعیت، مناطق روستایی و با کاربری محل زیست پزشک، مرکز خدمات جامع سلامت شهری، مراکز خدمات جامع سلامت روستایی، خانه های بهداشت، پایگاههای سلامت شهری، مراکز آموزش بهورزی، خوابگاه های وابسته، آزمایشگاه ها و ستاد شبکه های بهداشت اجرا شده است.
این طرح ها در شهرستانهای زنجان هشت، خدابنده هشت، سلطانیه پنج، طارم هشت، خرمدره پنج، ماهنشان چهار، ابهر یک و ایحرود هم یک
مورد بود که از طریق ویدئو کنفرانس به بهره برداری رسید.
همچین صبح امروز پنج طرح بهداشتی و درمانی با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بیمارستان ولیعصر (عج) زنجان افتتاح شد.
این طرح ها شامل فاز نخست توسعه اورژانس، ال دی آر، رادیو تراپی بیمارستان ولیعصر زنجان (عج) بود که در مجموع با 140 میلیاردریال به بهره برداری رسید.
دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی در دومین روز از سفر خود به استان زنجان، ضمن بازدید از بخش انکولوژی بیمارستان ولیعصر (عج) زنجان از پلی کلینیک تخصصی خیر ساز این بیمارستان با اعتبار 15میلیارد ریال بهره برداری کرد.
مرکز تسخیصی درمانی غربالگری سرطان بیمارستان ولیعصر (عج) با تجهیزات و دستگاه های ماموگرافی، سونوگرافی، کلونوسکوپی و کولپوسکوپی (بدون شیمی درمانی) با 20 میلیارد ریال در 500 متر زیر بنا ساخته شده از دیگر بخشهایی بود که با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بهره برداری رسید.
9646/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.