غلامحسین جمیلی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مصوبات شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی چنانکه از عنوان آن پیدا است، ناشی از گفت و گوی بین 2 طرف است، افزود: برخی از کاستی ها در مرحله اجرای مصوبات ناشی از این است که دستگاه های اجرایی در استان تحت تاثیر سازمان های ملی و مرکزی خود هستند و در مواردی با وجود اینکه در رده استانی اجرای مصوبه ای را می پذیرند ولی در استعلام از مرکز، اعلام می کنند که موضوع مورد نظر قابلیت اجرایی ندارد.
وی ادامه داد: بخش دیگری از مصوبات شورای گفت و گو در استان نیز از سوی برخی دستگاه های نظارتی، قابلیت اجرایی خود را از دست می دهد.
به گزارش ایرنا شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی به منظور تبادل نظر دولت و بخش های خصوصی و تعاونی و تسهیل فعالیت های اقتصادی این بخش ها، بررسی و رفع موانع کسب و کار و اتخاذ تصمیم مؤثر برای اقدامات لازم در چهارچوب قوانین و مقررات موجود و ارائه پیشنهادها و راهکارهای اجرایی مناسب به مراجع ذی ربط، در هر استان تشکیل می شود.
جمیلی با بیان اینکه اتاق بازرگانی زنجان در حوزه امور بین الملل جزو اتاق های ممتاز است و در زمینه آموزش نیز رتبه نخست کشور را دارد، اظهار داشت: اتاق بازرگانی استان توانسته است به عنوان یک پل ارتباطی حس اعتماد متقابل را بین بخش دولتی و بخش غیر دولتی به وجود آورد.
رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان تصریح کرد: مهمترین دستاورد این اتاق ترسیم شکل درستی از استان در کشور است.
وی افزود: در زمان حاضر نیز در خیلی از موضوعات اتاق بازرگانی زنجان نقش برجسته و پر رنگی را در مناسبات ملی و تصمیم سازی ها دارد.
3088/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.