به گزارش ایرنا، ایرج دست نشان روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: 2 میلیون و 461 هزار و 133 هزار تن بار طی چهار ماه گذشته از سالجاری در استان زنجان جابجا شده است.
به گفته وی، سیمان، خاک معدنی، سیلیس، گازوییل، میلگرد، شمس آهن، گندم، سنگ آهن، رول کاغذ و انواع بنزین بیشترین کالاهای جابجا شده توسط ناوگان حمل ونقل جاده ای کالا در استان بود.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: 78 شرکت حمل و نقل کالا در سه پایانه باری و با بیش از چهار هزار دستگاه خودروی سنگین و حدود هفت هزار نفر راننده در بخش حمل و نقل کالای این استان مشغول فعالیت هستند.
دست نشان یادآور شد: سالانه بیش از 95 درصد جابجایی کالا در داخل استان زنجان توسط بخش حمل و نقل جاده ای انجام می شود.
وی اضافه کرد: اخذ کمیسیون اضافی شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل جاده‌ای از رانندگان، ممنوع است و رانندگان فعال در این حوزه باید این موارد را برای رسیدگی به موضوع گزارش دهند.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان تاکید کرد: سامانه تلفن پاسخگوی 141 با داخلی پنج به منظور دریافت انتقاد، شکایت و دیدگاه فعالان این حوزه به ویژه رانندگان درباره دریافت کمیسیون اضافی، وضعیت خدمات رسانی درشبکه جاده ای، پرداخت نکردن به موقع کرایه و همچنین وضعیت عملکردی شرکت های حمل ونقل ودیگر نکات مورد نظردردسترس است.
دست نشان ادامه داد: سامانه پیامکی 3000141، پایگاه اطلاع رسانی www.141.ir و صندوق پستی -3773- 14155 سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای نیز آماده دریافت گزارش های رانندگان درباره موارد بیان شده است.
به گزارش ایرنا، در استان زنجان چهار هزار و 568 راننده در بخش حمل کالا کارت هوشمند دارند.
9505/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.