حسین سلطانی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس شهروندان زنجانی نیز طی مدت یاد شده دمای بیشینه 38 درجه را سپری کردند که نسبت به روز گذشته آن تفاوتی نداشت.
وی اظهار داشت: با توجه به پیش بینی انجام گرفته تا روز/چهارشنبه/ هفته جاری هوای گرم همچنان در مناطق مختلف استان مستقر خواهد شد اما روز های پایانی هفته از شدت گرما کاسته خواهد شد.
سلطانی افزود: وضعیت جوی امروز/شنبه/ این استان صاف تا قسمتی ابری که در بعدازظهر با وزش باد همراه خواهد شد که همین وضعیت نیز برای روزهای/یکشنبه و دوشنبه/ هفته جاری نیز پیش بینی شده است.
وی بیان کرد: احتمال ناپایداری های محلی و وقوع بارش های پراکنده نیز دور از انتظار نیست و این مهم در اغلب مناطق به وقوع خواهد پیوست.
این کارشناس خاطر نشان کرد: طی 24 ساعت گذشته دمای بیشینه و کمینه شهر زنجان 38 و 23 درجه بالای صفر بوده و دمای فعلی شهر زنجان نیز 23 درجه است که نسبت به روز گذشته در همین ساعت 2 درجه افزایش نشان می دهد.
به گزارش ایرنا، هم اکنون این اداره کل 60 ایستگاه هواشناسی در استان دارد که از این تعداد 30 ایستگاه بصورت خودکار اطلاعات مورد نیاز را جمع آوری می کند.
9646/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.