سرهنگ محمدعلی عظیمی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه رانندگی، ساعت 1:15 دقیقه بامداد امروز /پنجشنبه چهارم مرداد/ بین یک دستگاه سمند، پراید، تاکسی و ام وی ام در کیلومتر 102 جاده ترانزیت زنجان - قزوین اتفاق افتاد.
وی اظهار داشت: علت وقوع این حادثه از سوی کارشناسان پلیس در دست بررسی است و مصدومان حادثه نیز برای مداوا به بیمارستان امدادی شهرستان ابهر منتقل شدند.
عظیمی یادآور شد: همچنین تصادف رانندگی طی روزهای دوم و سوم مرداد در 2 مسیر ارتباطی این استان، منجر به فوت 3 نفر و مصدومیت 6 تن شد.
وی افزود: دوم مرداد، ساعت 17:20 در کیلومتر 102 جاده ترانزیت زنجان - قزوین برخورد یک دستگاه کامیون و سواری پراید با یکدیگر، یک کشته و یک مصدوم برجا گذاشت که علت آن نیز انحراف به چپ از جانب راننده کامیون بود.
عظیمی ادامه داد: سوم مرداد ساعت 17:50 در کیلومتر 15 مسیر ارتباطی زنجان - ارمغانخانه، 2 دستگاه خودروی سواری پژو 405 و پراید با یکدیگر برخورد کردند که منجر به کشته شدن یک نفر و مصدومیت پنج سرنشین شد و علت آن نیز تجاوز به چپ از جانب راننده یکی از خودروها بود.
وی افزود: همچنین در این روز، یک دستگاه خودروی سواری ریو در مسیر ارتباطی زنجان - بیجار بر اثر خستگی و خواب آلودگی راننده، واژگون شد که راننده آن پس از انتقال به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان، جان باخت.
به گزارش ایرنا، در چهار ماه نخست امسال 73 نفر و در مدت مشابه سال قبل 63 نفر بر اثر وقوع تصادف های جاده ای در زنجان کشته شدند.
عظیمی افزود: توجه نکردن رانندگان به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی، سبقت غیرمجاز و انحراف به چپ، دلایل عمده وقوع حوادث رانندگی در سطح جاده های ارتباطی زنجان هستند.
استان زنجان پنج هزار و 840 کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، 200 کیلومتر آزادراه، 113 کیلومتر بزرگراه، 342 کیلومتر راه اصلی و 974 کیلومتر راه فرعی است.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.