علیرضا علیزاده روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: طی این مدت 2500 فقره انشعاب غیرمجاز برق از مشترکان خانگی این استان جمع آوری شد.
به گفته وی، بیشترین انشعاب های غیرمجاز برق جمع آوری شده در استان زنجان، مربوط به شهرستان های خدابنده و طارم بود.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان، هدف از جمع آوری انشعاب های غیرمجاز برق را کاهش تلفات انرژی، مالی و سرمایه ملی در استان زنجان برشمرد و یادآوری کرد: با توجه به اینکه بیشترین مصرف انرژی برق در بخش صنعتی استان با 53 درصد و بخش کشاورزی 20 درصد است، امکان هیچ انشعاب غیرمجازی در این 2 بخش وجود ندارد.
به گفته وی، کاهش تلفات انرژی برق علاوه بر جلوگیری از سرمایه گذاری های اضافی در بخش تولید، کمک قابل توجهی به استمرار تولید، کاهش هزینه سوخت و نگهداری نیروگاه ها می کند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: شناسایی انشعاب غیرمجاز در استان بر اساس گزارش های مردمی و ماموران این شرکت انجام و منجر به جمع آوری کامل از شبکه توزیع برق می شود.
به گفته علیزاده، افرادی که اقدام به انشعاب غیر مجاز در این استان کرده بودند و انشعاب آنها جمع آوری شده در صورت مراجعه نکردن برای تبدیل آن به مجاز، به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.
به گزارش ایرنا، شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان 450 هزار مشترک در بخش خانگی، تجاری، اداری و عمومی، کشاورزی و صنعتی دارد.
بیش از 53 درصد انرژی برق این استان در مراکز صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد و به منظور توسعه منطقه و اشتغال تبدیل به ارزش افزوده می شود.
9505/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.