علی خلجی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: طبق آمار موجود 67 نفر از این مددجویان آقا و مابقی آزادشدگان خانم بودند که کل بدهی این افراد 45 میلیارد ریال است.
این مسئول خاطرنشان کرد: آورده محکومان در پرداخت بدهی حدود سه میلیاردریال بود و بیش از 15 میلیاردریال نیز با گذشت شاکیان از حق خود، بخشیده شده است.
مدیر دفتر نمایندگی ستاد دیه استان زنجان گفت: نزدیک 11 میلیاردریال از مبلغ کل بدهی تسهیلات بانکی به مددجویان پرداخت شده است.
وی تصریح کرد: بیش از هشت میلیارد ریال نیز از طریق ستاد دیه کشور، همچنین ستاد دیه استان زنجان برای آزادی این مددجویان هزینه پرداخت گردیده است.
خلجی اظهار داشت: بر اساس آمار اعلامی، باقیمانده مبالغ کمک به زندانیان نیز در سایر زیرمجموعه ها مانند اعسار و پرداخت بیمه هزینه شده است.
به گزارش ایرنا، هزینه های اهدایی خیران، تنها برای زندانیانی که محکومیت آنها پرداخت مهریه، بدهی مالی، نفقه، حوادث کارگاهی و تصادف است، را شامل می شود.
سال 96 با گذشت شاکیان، کمک ستاد دیه کشور و استان، همچنین خیران زنجانی 313 نفر از زندانیان جرایم غیر عمد آزاد شدند.
همچنین انجمن حمایت از زندانیان زنجان طی یکسال گذشته، در قالب کمک های نقدی و غیرنقدی 15 میلیارد و 600 میلیون ریال به خانواده زندانیان، کمک کرده است.
3216/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.