هدایت صفری روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: صدقات جمع‌آوری‌ شده طی این مدت در قالب اعتبار بخش ‌های مسکن، اشتغال، تسهیلات ضروری، درمان، آموزش و جهیزیه به حوزه حمایتی ابلاغ‌ شده است.
وی اظهار داشت: بر این اساس و از بسترهای لازم برای تحقق برنامه پیش‌بینی‌شده در طرح صدقات، افزایش مشترکان و بالا بردن ضریب نفوذ آن در بین خانوارهای این استان است.
این مسئول ادامه داد: توسعه جمع‌آوری صدقه از طریق الکترونیکی نیز از برنامه‌های دیگر کمیته امداد این استان است که این مهم در کاهش مسائل مختلف بسیار تاثیر گذار خواهد بود.
وی اظهار داشت: توسعه جمع‌آوری صدقات از طریق الکترونیکی موجب می‌شود در کنار کاهش هزینه‌های جمع‌آوری صدقات، سرعت خدمت‌رسانی به جامعه هدف نیز بالا برود که باهمین رویکرد پرداخت الکترونیکی صدقات از 18میلیون ریال در سه ماهه اول سال 96 به 110میلیون ریال در سه ماهه نخست امسال رسیده است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان ادامه داد: با نگاه صرفا اداری نمی‌توان در حوزه کار کردی کمیته امداد رسیدگی موثر به نیازمندان را انجام داد و وظیفه کارکنان این نهاد ارتقای عنصر اعتماد، اطمینان و شفاف سازی، گفتمان سازی فقر زدایی در جامعه و جریان سازی در حوزه کمک به این قشر و زمینه‌سازی برای ورود اقشار مختلف جامعه در فرآیند محرومیت‌زدایی است.
وی بیان کرد: فعالیت های اثربخش در حوزه توسعه مشارکت‌های مردمی فرصت‌های جدیدی را برای خدمت‌رسانی به جامعه هدف کمیته امداد فراهم می شود.
صفری خاطر نشان کرد: با این نگاه زمینه مشارکت بیشتر مردم در برنامه‌های اجرایی این نهاد و تامین منابع مالی مورد نیاز برای خدمت‌رسانی به جامعه هدف فراهم‌شده و در حوزه کارکردی این نهاد اثربخش می‌شود.
وی از عموم مردم خواست برای پرداخت الکترونیکی صدقات از طریق کدهای آنی پرداخت#024*8877*وتلفن گویای 0968877همچنین از اپلیکیشن های سنا و سکه استفاده کنند.
9646/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.