به گزارش ایرنا، فرامرز نیک سرشت شامگاه شنبه در جلسه تنظیم بازار استان زنجان افزود : شایسته است اطلاع رسانی شفاف، به روز و همگانی در ارتباط با وضعیت بازار و قیمت کالاها از طریق کانال های ارتباطی به مردم اطلاع رسانی شود.
وی یاد آوری کرد: ستاد تنظیم بازار و مدیران استانی نیز با دقت وضعیت بازار و نوسانات قیمت کالاهای مختلف را بصورت مستمر رصد کنند و مشارکت مردم نقش تعیین کننده ای دارد.
نیک سرشت افزود: بر این اساس نیروهای تصمیم گیرنده به ویژه تعزیرات حکومتی به سمتی بروند که مردم احساس کنند که حاکمیت با تمام قوا وضعیت بازار را رصد و با موارد نیز برخوردهای لازم را انجام می دهد.
وی تاکید کرد: مدیران استانی به صورت روزانه و مستمر وضعیت بازار و قیمت کالاها را پایش کرده و این موضوع به گونه ای برای مردم ملموس باشد که دولتمردان با اقتدار حضور دارند و تحقق این مهم به آرامش وضعیت کمک می کند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و مدیریت منابع استانداری زنجان ادامه داد: در صورت گزارش شکایت مربوط به تخلفات کالا فرآیندهای مربوطه را در کمترین کوتاه رسیدگی کرده و علاوه بر آن از ظرفیت های مردمی نیز در این بخش استفاده شود.
وی اظهار داشت: برای بازگشت آرامش به بازار نظارهای مستمر و برخوردهای قانونی با جدیت و با شدیت بیشتر ی که از 2 هفته گذشته در این استان آغاز شده همچنان ادامه خواهد یافت که اثرات طلایی آن تا حدودی مشهود است.
وی خاطر نشان کرد: بخشی از افزایش قیمت کالاها ناشی از جنگ روانی حاکم بوده و در این میان با اتخاذ تدابیر منطقی می توان معضلات بوجود امده در این بخش را به میزان قابل توجهی کاهش داد.
این مسئول درارتباط با لزوم اطلاع رسانی قیمت انواع نان نیز اضافه کرد: قیمت واحدهای نانوایی آزاد پز و یارانه پز متفاوت بوده که ضرروی است با نصب پلاکارت نسبت به اطلاع رسانی به شهروندان اقدام تا از فضای روانی حاکم در این بخش نیز کاسته شود.
9646/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.