مسعود بهمنی، روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این پیکارها بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته قرار است نیمه نخست شهریور امسال در یکی از استانهای ایران برگزار شود که هنوز محل مسابقه از سوی فدراسیون اعلام نشده است.
وی اظهار داشت: برای انتخاب کشتی گیران برتر و حضور آنان در اردوهای آماده سازی، جمعه /29 تیر جاری/ یک دوره مسابقات انتخابی استان با حضور 80 کشتی گیر در اوزان مختلف، در سالن کشتی کتابیان شهرستان ابهر برگزار شد که کشتی گیران برتر به شرح زیر برگزیده شدند.
در رقابتهای کشتی آزاد، مهدی جهانشاهلو و میلاد بیگدلی از خدابنده، حمید آقامحمدی، میثم حیدری، علیرضا عباسی، حسین علوی و محمدرضا قربانی از زنجان، احمد یوسفی، پیمان منفرد و دانیال نظری از ابهر به ترتیب در اوزان 57 - 61 - 65 - 70 - 74 - 79 - 86 - 92 - 97 و 120 کیلوگرم به مقام نخست دست یافتند.
در مسابقات کشتی فرنگی نیز، محمد جعفری، علی عبدی و احمدرضا حیدری از زنجان به ترتیب در اوزان 60 - 77 و 82 کیلوگرم و نوید حیدری، محمدکمالی، جواد عزیزخانی و محمدرضا حسین پور از ابهر و علی طاهری از خرمدره به ترتیب در وزن های 63 - 67 - 97 - 130 و 72 کیلوگرم صاحب برتری شدند.
بهمنی یادآور شد: تیم زنجان در مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی پیشکسوتان ایران که از 27 تا 28 تیر جاری در سالن شهدا هفتم تیر تهران برگزار شد با 35 امتیاز به مقام پنجم دست یافت.
وی افزود: در این پیکارها 76 کشتی از 25 استان و در قالب 26 تیم به رقابت پرداختند که از میان 18 کشتی گیر اعزامی از زنجان، حسن جعفری در وزن 64 کیلوگرم به نشان طلا دست یافت و حسین قهرمانی نیز در وزن 78 کیلوگرم در جایگاه پنجم قرار گرفت.
بهمنی اظهار داشت: جعفر علیمحمدی به عنوان مربی و سرپرست تیم کشتی زنجان در این مسابقات را هدایت و همراهی می کرد.
6084/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.