حسین سلطانی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: وضعیت جوی امروز/شنبه/ استان صاف تا قسمتی ابری و با وزش باد شدید 40 تا 60 کیلومتر در ساعت پیش بینی شده که همین روند نیز برای روز/یکشنبه/ نیز ادامه دارد.
وی یادآوری کرد: کاهش دما تا روز /چهارشنبه/ در این استان ادامه دارد اما در روزهای پایانی هفته /پنجشنبه و جمعه/ هوای گرمی مستقر خواهد شد.
سلطانی افزود: بر این اساس دمای شهر زنجان طی امروز و روزهای آینده بین 33 و 34 درجه خواهد بود و دمای این شهر نیز هم اکنون 35 درجه است که نسبت به روز گذشته در همین ساعت 2 درجه کاهش نشان می دهد.
وی بیان کرد: طی 24 ساعت گذشته ماهنشان با 43 و خیرآباد با 16 درجه گرمترین و خنک ترین ایستگاههای هواشناسی استان بود، این در حالی است دمای شهر زنجان روز/پنجشنبه/ به 40 درجه و روز /جمعه/ نیز به 39 درجه بالای صفر رسید.
به گفته، کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان، طی امروز/شنبه/ احتمال وقوع بارش های محلی در مناطق مختلف شهر زنجان وجود دارد.
دمای کمینه و بیشینه شهر زنجان طی 24 ساعت گذشته بین 17 و 39 درجه بالای صفر بوده است.
به گزارش ایرنا، هم اکنون این اداره کل 60 ایستگاه هواشناسی در استان دارد که از این تعداد 30 ایستگاه بصورت خودکار اطلاعات مورد نیاز را جمع آوری می کند.
9646/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.