به گزارش ایرنا، حجت الاسلام جعفر رحیمی در خطبه های نماز جمعه شهر ابهر با اشاره به دیدار اعضای هیات دولت با مقام معظم رهبری، اظهار داشت: نخستین شرط عبور از مشکلات موجود، تهیه نقشه راه اقتصاد با ثبات است تا مردم و فعالان اقتصادی تکلیف خود را دانسته و با احساس ثبات و آرامش به کمک دولت بشتابند.
امام جمعه ابهر ادامه داد: از آنجا که اساس جنگ فعلی دشمن را جنگ اراده‏ها به خود اختصاص داده و خودباوری نقش مؤثری در برابر هجمه روانی دشمنان انقلاب اسلامی دارد بنابراین دولت در صورتی که مجاهدت کند و عزم و اراده خود را به میدان بیاورد می ‏توانیم از این مشکلات عبور نماییم.
رحیمی تصریح کرد: مسؤلان دولتی باید با مردم ارتباط نزدیک ‏تری برقرار نمایند و به صورت شفاف با مردم از برنامه‏ ها و پروژه‏ های دشمن جهت ضربه زدن به ایران اسلامی سخن بگویند و از مردم بخواهند به‏ عنوان سرمایه اصلی انقلاب جهت عبور از موانع سخت و نفس‏گیر به میدان بیایند.
خطیب جمعه ابهر با تبریک سالروز میلاد امام رضا(ع) افزود: وجود این امام همام در این مرز و بوم موجب خیر و برکت و امنیت روحی و روانی است و همه باید قدردان این نعمت بوده و به نحو احسن استفاده کنیم.
وی تاکید کرد: ایجاد دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان ها موجب خیر و برکت است و همچنین از موسسه خیریه آبشار عاطفه ها که در حد توان خود با محبت و کرامت خیران و بنام امام رضا(ع) دنبال حل مشکلات مردم هستند تقدیر می کنیم.
8068/7324
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.