علی حیدری روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، در زمینه بیشترین مطالبات مردمی مطرح شده در سامانه سامد، افزود: بیشترین درخواست های مردم در این سامانه مطالبات و مشکلات شخصی و اصلی ترین مطالبه مردمی از طریق این سامانه تکمیل راه ابهر- قیدار بود.
وی با اشاره به اقدامات شایان توجهی که در زمینه تکمیل این راه مواصلاتی صورت گرفته، اظهار کرد: مشکلاتی برای تکمیل این پروژه وجود داشت که در نهایت با تلاش همه مسئولان مربوطه شهرستان و استاندار زنجان، وزارت راه با تکمیل این پروژه موافقت کرد که در صورت دریافت مصوبات آن یکی از اصلی ترین خواسته های مردم شهرستان محقق خواهد شد.
فرماندار ابهر با تاکید بر هزینه های بالای تکمیل راه ابهر- قیدار، تصریح کرد: این راه مواصلاتی از مسیرهای پرترددی خواهد شد که با افزایش رفت و آمدها از شهرهای دیگر به شهرستان بر اقتصاد منطقه تاثیر مثبت خواهد داشت و به زودی اقدامات انجام شده در این زمینه به اطلاع عموم می رسد.
این مسئول ابراز کرد: عده ای از مردم نیز از طریق این سامانه گله مندی خود را از برخی اداره های شهرستان در میان گذاشتند که با تذکرات لازم برای اصلاح شیوه پاسخگویی به مراجعه کنندگان، با مسئولان این اداره ها اتمام حجت می شود.
7324/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.