به گزارش ایرنا، انیس خوش لهجه روز پنجشنبه در همایش یکروزه روانشناسی در مخاطرات و بحران در زنجان افزود: برای دستیابی به اهداف ترسیم شده و هدفمند کردن فعالیت ها در این بخش باید تیم های تخصصی تشکیل داد.
وی اظهار داشت: خانه روانشناسان تلاش دارد تیم های متخصص حوزه سلامت روان را با حضور افراد دستگاه های مختلف ساماندهی کند و با وحدت رویه و همدلی فعالیت های مشترکی را انجام دهد.
خوش لهجه تاکید کرد: این خانه با انعقاد تفاهم نامه با ارگان های مختلف به ویژه هلال احمر تلاش دارد با ارائه آموزش های لازم تا مراحل پیشرفته به تیم های مداخله در بحران کمک کند.
این مسئول ادامه داد: با این اقدام هر استانی اکیپ کارآمد و در واقع متخصص بومی خود را خواهد داشت که در زمان وقوع بحران به آسیب دیدگان امداد رسانی کند.
خوش لهجه یکی دیگر از برنامه های این خانه را کاهش و پیشگیری از طلاق در کشور عنوان کرد و افزود: بر این اساس زوج درمانگر با آموزش های تخصصی تربیت می شوند و به مجموعه هایی که تفاهم نامه با آنها منعقد می شود به عنوان مربی، مطالب و تست های مختلف را ارائه می دهند.
وی اظهار داشت: این خانه از سال گذشته فعالیت رسمی خود را در سطح کشور با نگاه پیشگیرانه و انجام کارهای تیمی آغاز کرده است.
دبیرکل و نایب رئیس خانه روانشناسان، مشاوران و حرف یاورانه ادامه داد: این خانه در 31 استان کشور نمایندگی و شعبه راه اندازی کرده است و با تشکیل گروه های متعدد تخصصی در راستای اهداف تعیین شده، ایجاد فضای کار آفرینی و بهره گیری از ظرفیت های روانشناسان و مشاوران را مد نظر قرار داده است.
7320/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.