عبدالله جعفری روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: توزیع گوشت منجمد وارداتی بر 2 روش دولتی و آزاد در فروشگاه های استان زنجان توزیع می شود.
وی تاکید کرد: این فرآورده خام دامی به نرخ دولتی در ماه رمضان و نوروز که تقاضا زیاد است با هدف جلوگیری از هیجان نامناسب در افزایش قیمت ها برای تنظیم بازار توزیع می شود.
مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان به توزیع گوشت منجمد وارداتی آزاد اشاره کرد و گفت: توزیع این فرآورده در فروشگاه های بزرگ استان انجام می شود و نرخ آن با قیمت کف بازار نوسان دارد چرا که این نوع گوشت با توجه به وارداتی بودن آن تابع نوسانات ناشی از قیمت ارز است.
جعفری اظهار داشت: عاملان فروش گوشت منجمد وارداتی بر اساس اسناد خرید مجاز هستند درصدی از قیمت را افزایش دهند.
وی با تاکید بر اینکه توزیع گوشت گرم وارداتی در بازار استان زنجان ادامه دارد، یادآوری کرد: مشکل خاصی در توزیع این فرآورده وجود ندارد.
مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: در حال حاضر گوشت وارداتی گرم به صورت لاشه و بسته بندی شده بشقابی در فروشگاه های زنجیره ای بزرگ استان توزیع می شود.
به گزارش ایرنا، سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان برای کنترل قیمت این فرآورده در بازار اقدام به واردات گوشت گرم گوسفندی از کشور استرالیا کرد و این روند از سال گذشته تاکنون نیز ادامه دارد.
7325/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.