سردار علی آزادی، روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: ارزش ریالی این تعداد گوشی همراه قاچاق کشف شده در مسیر ارتباطی بیجار - خدابنده حدود یک میلیارد ریال برآورد شده است.
وی اظهار داشت: در بازرسی صورت گرفته توسط پلیس از خودروی توقیفی این گوشی های قاچاق کشف شد و راننده خودرو نیز در این رابطه به عنوان متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل شد.
فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: مبارزه قاطع و بی امان با قاچاقچیان، به طور ویژه در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد و از شهروندان درخواست می شود نه فقط از خرید کالاهای قاچاق خودداری کنند بلکه هرگونه موارد مشکوک را نیز از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 به پلیس اطلاع دهند.
به گزارش ایرنا، مهر سال 96 نیز پلیس شهرستان خدابنده موفق به کشف و ضبط 301 دستگاه انواع تلفن همراه قاچاق و لوازم جانبی از یک دستگاه خودروی پاترول شده بود.
ارزش ریالی این تعداد گوشی قاچاق کشف شده نیز از سوی پلیس، قریب سه میلیارد و 100 میلیون ریال اعلام شد که در این رابطه نیز یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.
فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان، همچنین از کشف و ضبط 2 هزار لیتر سوخت قاچاق از سوی پلیس شهرستان سلطانیه خبر داد و گفت: این میزان سوخت قاچاق که از نوع گازوئیل بود در جاده ترانزیت زنجان - ابهر کشف و ضبط شد.
سردار آزادی افزود: این میزان سوخت با استفاده از یک دستگاه نیسان وانت تانکردار قاچاق می شد که راننده آن به منظور اعمال قانون دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.
6084/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.