رضا عسگری روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرگار ایرنا افزود: عموم کسانی که با سامانه 111 تماس گرفتند چه با مدارک تحصیلی و چه بدون آن، در جستجو و مطالبه شغل بودند.
وی اظهار داشت: اشتغال از مباحث جدی کشور بوده و در این عرصه هم اقدامات خوبی انجام گرفته است.
عسگری خاطرنشان کرد: گروه دیگری از مردم خواستار دریافت خدمات حمایتی و مساعدت بودند که دستور پیگیری مشکلات آنان صادر شد.
فرماندار شهرستان زنجان تاکید کرد: دولت در حوزه حمایت از محرومان اقدامات قابل توجهی انجام داده است اما بخش دیگری از مردمی که پشت خط سامد بودند، تحت پوشش نهادها و دستگاه حمایتی نبودند.
وی اضافه کرد: به حتم دستگاه های حمایتی تلاش می کنند تا افراد نیازمند بیشتری را تحت پوشش قرار دهند.
عسگری موضوع دیگر مطرح شده در تماس های مردمی را مطالبه مردم برای سرعت بخشی به روند ارائه خدمات اداری اعلام کرد و تعداد چنین افرادی را کم و در حد انگشت شمار خواند.
یکی از راه ‌های ارتباط مردم با مسئولان، سامانه تلفنی 111 است که همه‌ روزه آماده شنیدن مسائل و مشکلات مردم است و بنا بر هماهنگی ‌های صورت‌ گرفته، مقرر شده این ارتباط به‌ صورت دوره ‌ای و با حضور مسئولان استان، فرمانداران و مدیران دستگاه ‌های اجرایی و با اطلاع قبلی، برقرار شود.
با توجه به تاکید ریاست جمهوری مبنی بر پاسخگو بودن و ارتباط بی ‌واسطه مسئولان با مردم، اسداله درویش ‌امیری استاندار زنجان 9 تیرماه سال جاری برای اولین بار در مرکز ارتباطات مردمی دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری، حضور یافت و به‌ صورت مستقیم پاسخگوی مسائل و مطالبات مردم شد و بر پیگیری و رفع مشکلات طرح شده تاکید کرد.
3001/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.