به گزارش ایرنا، علی خلیلی روز دوشنبه در مجمع سالانه و عادی هیات بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان که با حضور رئیس فدراسیون و رئیس کمیته فنی فدراسیون این رشته برگزار شد افزود: خصوصی کردن ورزش در راستای سیاست های دولت صورت می گیرد و ورود بخش خصوصی بستر و زمینه را برای رشد و توسعه رشته های ورزشی فراهم تر می سازد.
وی به بحث حریم باشگاه های بدنسازی و پرورش اندام اشاره و اظهار کرد: باشگاهداران یقین بدانند که کیفیت، وجود امکانات و تجهیزات استاندارد، مربیان مجرب و پاک و مناسب بودن محیط باشگاه، می تواند در جلب ورزشکاران موثر واقع شود و امروز بحث حریم در جلب علاقه مندان جایی ندارد.
خلیلی، مشتری مدار بودن باشگاه ها را مورد تاکید قرار داد و افزود: بحث بازرسی و نظارت بر باشگاه ها از سوی این اداره کل بسیار جدی است و با باشگاهدارانی که نسبت به اصول اخلاقی و رعایت ضوابط، بی توجه باشند برخورد قانونی خواهد شد.
وی تصریح کرد: باشگاه های فعال در سطح شهرستان ها نیز به دقت مورد ارزیابی و نظارت قرار می گیرند و لازم است روسای هیات های استانی به شهرستان ها نیز توجه جدی داشته باشند تا خدمات بهتری به ورزشکاران ارایه شود.
رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان نیز در این مجمع که در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان برگزار شد، گفت: این هیات از وجود 10 هزار ورزشکار سازمان یافته در سطح این استان برخوردار است.
مهران زرگری افزود: از این تعداد ورزشکار تحت پوشش، هفت هزار نفر مرد و سه هزار نفر مابقی نیز زن هستند و تلاش می شود خدمات بهتر و مناسبت تری به آنان ارایه شود.
وی تعداد مربیان فعال دارای کارت مربیگری این استان را 120 مربی مرد و 100 مربی زن اعلام کرد و ادامه داد: در سال 93، تعداد مربیان زن این رشته ورزشی زنجان، یک نفر بود ولی با تلاش های صورت گرفته و برگزاری کلاس های مربیگری، این مشکل برطرف شد.
زرگری ، تعداد داوران این رشته ورزشی زنجان را 30 نفر ذکر کرد و افزود: پارسال ورزشکاران استان زنجان در مسابقات قهرمانی کشور موفق به کسب 15 نشان طلا، 6 نقره و پنج برنز شدند و در رقابت های بین المللی نیز هشت مدال کسب شد در حالیکه تا سال 94، هیچ مدالی در سطح بین المللی به دست نیامده بود.
6084/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.