به گزارش ایرنا، حجت الاسلام دکتر سید محمود علوی عصر دوشنبه در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم خیرالله صمدی در زنجان افزود: اکنون دشمن تمام توانش را بکار گرفته نه برای اینکه خاک ما را تهدید کند بلکه دشمن نسبت به تاثیرگذاری جمهوری اسلامی در منطقه حساسیت به خرج می دهد و از همین رو محور مقاومت و ارزش های ما را تهدید می کند.
وزیر اطلاعات خاطرنشان کرد: در چنین شرایطی فهم و درک بالایی می خواهد که فردی در مقابل این نوع تهدید سینه سپر کند تا دشمن نتواند به اهدافش برسد.
وی تصریح کرد: همه شهدا ارزشمند هستند ولی برخی همچون شهدای مدافع حرم ارزش خاص خود را دارند.
ادامه داد: شهید مدافع حرم از یک چهار دیواری جغرافیایی عبور کرده و به مرز ارزش ها رسیده است و جان خود را فدای آن می کند.
به گزارش ایرنا، شهید والامقام خیرالله صمدی 24 آبان سال گذشته در منطقه بوکمال سوریه و در دفاع از حریم اهل بیت (ع) و در مبارزه با نیروهای تکفیری و داعشی به درجه رفیع شهادت نایل آمد.
شهید 'خیرالله صمدی' سومین شهید مدافع حرم استان زنجان است.
شهید مرادخانی 46 ساله از تخریبچی های خبره تیپ 36 انصارالمهدی (عج) زنجان و شهید بهرامی 47 ساله از نیروهای سپاه شهرستان خرمدره نیز که در قالب نیروهای مستشاری در سوریه حضور داشتند، اسفند سال 94 در نبرد با نیروهای تکفیری در سوریه به شهادت رسیدند.
وزیر اطلاعات در سفر امروز خود به استان زنجان ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام این استان با نماینده ولی فقیه در استان و استاندار زنجان دیدار کرد.
7312/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.