به گزارش ایرنا، فریدون احمدی روز دوشنبه در شورای اداری شهرستان زنجان افزود: دشمنان تحریم های خود را هوشمندانه طراحی و وضع می کنند و از همین رو باید برای مقابله با آن هوشمندانه پیش رفت.
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: انقلاب نعمتی است که به دست ما رسیده و اگر نتوانیم آن را به خوبی مدیریت و اداره کنیم، به حتم کفر نعمت کرده ایم.
وی بر لزوم دفاع از دستاوردهای انقلاب تاکید و اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی موجود مقدسی است که خون 230 هزار شهید پای آن ریخته شده است و هیچ کدام از شعارهای انقلاب اسلامی از ارزش ساقط نشده اند.
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: زمانی که شعار حکومتی توسعه، عدالت، انسان محوری، اخلاق و دین است، یعنی یک نظام بی عیب و نقص بر سر کار حضور دارد.
نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی به کمبود اعتبار در دست دولت برای اجرا طرح های عمرانی اشاره کرد و ادامه داد: در این میان حضور دستگاه های نظارتی متعدد هم به ترمز کارهای اجرایی تبدیل شده است، در حالی که به واقع کشور به این تعداد دستگاه نظارتی نیاز ندارد.
این نماینده مجلس تاکیدکرد: تمام مسئولان باید متوجه باشند که مردم بابت مدیریت انقلاب تضمینی به هیچ شخصی نداده اند و با کسی هم تعارف ندارند.
احمدی با تاکید بر اینکه هنوز فرصتی برای اصلاح وضعیت موجود وجود دارد، اقرار به اشتباهات، اصلاح رویه کنونی مدیریت کشور، بازگشت به مبانی دینی و اعتقادی و عملکرد خالصانه در این زمینه را راهکار خروج از شرایط کنونی برشمرد.
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: در صورتی که مردم به قیمت ها، تعلل در اجرای طرح ها، ترافیک، پاسخگو نبودن مسئولان و دیگر مسائل اعتراض دارند، این موضوع ارتباط با دشمنان ندارد و ریشه آن در اجرای کارها است.
نایب رئیس کمیسون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در نبود اعتبار اجرای طرح های عمرانی و با توقف این پروژه ها توسعه معنا ندارد، ریشه این مساله را پرداخت بیشترین درآمد و هزینه دولت به بخش کارکنان دولتی خواند.
وی با بیان اینکه ایران ملت قوی و توانمندی دارد، اظهار کرد: متاسفانه آنگونه که باید به این مردم نتوانسته ایم خدمت کنیم و این رویه باید اصلاح و شرایط جدیدی در کشور حاکم شود.
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: همه باید نگران شهدا و خانواده های آنان باشند، چرا که با عملکرد فعلی، پاسخ درستی به ایثارگری آنان نداده اند.
احمدی ادامه داد: در صورتی که می خواهیم به انقلاب و خون شهدا خیانت نشود، باید بتوان در برابر تحریم ها ایستاد و متوجه بود کارها آنگونه که مردم انتظار داشته اند اجرا نشده و پیش نرفته است.
وی اضافه کرد: در صورتی که روند کنونی اجرای کارها و مدیریت برنامه ها اصلاح شود، می توان در برابر تحریم های دشمنان ایستاد و توطئه آنان را خنثی و بی اثر کرد.
نایب رئیس کمیسون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: همه باید کنار هم باشیم، در شرایط اضطرار دعوای سیاسی معنا ندارد و از همین رو احزاب و جناح های سیاسی باید برای دستیابی به یک هدف تلاش کنند.
احمدی با بیان اینکه امروز آب مشکل و اولویت اول مردم است، تصریح کرد: باید ضمن ارایه خدمات مطلوب به صاحبان اصلی انقلاب اعتماد عمومی را تقویت کنیم.
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: باید شرایط را به گونه ای پیش برد و مدیریت کرد که با اعمال تحریم ها کمترین فشار به مردم وارد شود.
3001/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.