استاندار زنجان با اعلام آمادگی استانداری برای راه اندازی بازارچه صنایع دستی معلولان گفت: لازم است تا تعدادی از اماکن ورزشی در نوبت صبح در اختیار جامعه معلولان قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا  از زنجان، اسدالله درویش امیری، استاندار زنجان امروز(24 تیر) در مراسم افتتاح نمایشگاه توانمندی های معلولین به مناسبت هفته بهزیستی اظهار کرد: معلولین انسان های با اراده جامعه هستند.

مقام عالی استان ادامه داد: شاید جامعه به ظاهر معلولین را ضعیف بداند ولی واقعیت زندگی معلولین اینگونه نیست و در تصاویری از کلیپ های موجود در فضای مجازی اقدامات و حرکاتی از سوی معلولین انجام می شود که انسان شگفت زده می شود و این قدرت و توانایی حتی در انسان های سالم وجود ندارد.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه مردم باید جامعه معلولین را جامعه توانمندی ببینند، تصریح کرد: معلولین در عرصه های بین المللی در رشته های مختلف بالاخص رشته ورزشی عزم و اراده خود را نشان دادند و عزت ملت ایران را به نمایش گذاشته و پرچم ایران را در عرصه های بین المللی به اهتزاز درآوردند.

وی با اشاره به اینکه خداوند می تواند تمام انسان ها را کامل خلق کند و وجود چنین اختلالاتی در برخی از معلولین هشداری به همه انسان ها برای قدردانی قدرت سلامتی است، گفت: تمام انسان های معلول در نزد خداوند محبوب هستند و اگر از نعمت سلامتی برخوردار نیستند توانایی های دیگری عطاء می کند.

مقام عالی استان افزود: بسیاری از معلولین با ذهن بالا و اراده قوی وارد جامعه می شود و این در حالی است که انسان های سالمی که گرفتار آسیب های اجتماعی می شود و اراده انسانیت از آن ها سلب می شود، ناگزیر از جامعه کناره گیری می کنند.

درویش امیری با اشاره به اینکه موجود زنده بخصوص انسان همیشه به امید زنده است و زندگی می کند، گفت: در بین انسان ها، معلولین بیش از دیگر انسان ها به امید زندگی می کنند.

استاندار زنجان افزود: در بخشی از زمان شورای اداری به بحث قوانین جامع معلولین می پردازیم تا اگر چنانچه کوتاهی در نظام اداری استان وجود دارد جبران شود.

وی با تاکید بر مناسب سازی فضای شهرهای استان خواستار توجه استاندار زنجان برای مناسب سازی سطح شهر شد.

مقام عالی استان آمادگی استانداری برای راه اندازی بازارچه صنایع دستی معلولان اعلام کرد و گفت: لازم است تا تعدادی از اماکن ورزشی در نوبت صبح در اختیار جامعه معلولان قرار گیرد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.