علیرضا علیزاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر شرکت توزیع نیروی برق استان به لحاظ زیرساخت مشکلی ندارد و 2 برابر ظرفیت مصرف، این انرژی تولید انجام می شود.
به گفته وی، در فصل تابستان اوج مصرف 300 ساعت از کل سال و 15 خرداد تا 15 شهریور است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: در پیک بیان شده مقدار مصرف برق بالا می رود و به حجم عظیمی از تاسیسات برقی فشار وارد می شود.
علیزاده یادآوری کرد: مجبور هستیم برای حفاظت از این تاسیسات و تجهیزات مانورهای اضطراری 2 ساعته انجام دهیم تا اگر مصرف این انرژی بالا برود به این تاسیسات آسیب وارد می شود.
وی تاکید کرد: بر اساس پیش بینی های انجام شده و بسته به شرایط جوی این مانورها تا 15 مرداد ادامه خواهد داشت و مشترکان در بخش خانگی، تجاری، صنعتی و کشاورزی با برنامه ریزی جدی مصرف برق خود را مدیریت کنند تا در تقاضا مشکلی نداشته باشیم.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: زمان خاموشی های هر منطقه در سایت این شرکت اعلام شده و مشترکان برای اطلاع از آن می توانند به این سایت مراجعه کنند.
علیزاده تاکید کرد: برای مشترکان برق صنعتی و کشاورزی در استان زنجان بسته های تشویقی اعمال شده که در صورت استفاده از برق رایگان بهره مند می شوند و اداره های دولتی که ژنراتور برق دارند مکلف به استفاده آن از ساعت 12 تا 16 هستند.
به گزارش ایرنا، شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان نزدیک به 450 هزار مشترک دارد.
بیش از 53 درصد انرژی برق این استان در مراکز صنعتی مورد استفاده قرار گرفته و به منظور توسعه منطقه و اشتغال تبدیل به ارزش افزوده می شود.
7325/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.