مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: مشترکان زنجانی در 21 شهر این استان در سه ماهه نخست امسال بیش از 11 میلیون متر مکعب آب مصرف داشته‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان علیرضا جزء قاسمی بیشترین میزان مصرف آب بین شهرهای استان زنجان را مربوط به شهر زنجان با 6 میلیون و 954 هزار متر مکعب اعلام کرده و افزود: پس از شهر زنجان شهرهای ابهر، خرمدره و قیدار به ترتیب بیشترین میزان مصرف آب را به خود اختصاص داده‌اند.

وی کمترین میزان مصرف بین شهرهای استان زنجان را نیز به ترتیب مربوط به شهرهای نیک‌پی، ارمغان‌خانه و حلب اعلام کرده و افزود: این میزان مصرف با توجه به تشدید گرما و افزایش دما نسبت به سال گذشته تغییر چندانی نداشته است.

جزء قاسمی میزان تولید آب در سه ماهه نخست سال‌جاری را نیز بیش از 17 میلیون متر مکعب اعلام کرده و افزود: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده امسال در صورت مصرف متعارف و بهینه شهروندان مشکلی برای تامین آب شهرهای استان نخواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه شرکت آب و فاضلاب استان زنجان جمعیتی بالغ بر 725 هزار نفر را در استان زنجان تحت پوشش قرار داده، گفت: کار تامین و انتقال آب با بهترین کیفیت برای شهروندان زنجانی امری ثقیل و سنگین است که شهروندان می‌توانند با مصرف بهینه این شرکت را در خدمات‌رسانی هر چه مطلوب‌تر یاری کنند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان ضمن تقدیر از مشترکان شرکت آب و فاضلاب درخواست کرد که مردم همچنان مصرف بهینه را سرلوحه عمل خود قرار داده و شرکت آب و فاضلاب را در ادامه فصل گرما و کم آبی برای تامین آب مورد نیاز شهروندان یاری کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.