به گزارش ایرنا، علیرضا علیزاده روز سه شنبه در جریان بازدید از ایرنا مرکز زنجان افزود: وزارت نیرو و دولت برای مدیریت مصرف در بخش های خانگی، تجاری، صنعتی، عمومی و کشاورزی طرح های نتشویقی خاصی قائل شده اند.
وی تاکید کرد: در صورت استفاده از مولدهای اضطراری در بخش صنعت به ازای هر کیلوات 100 تا 300 تومان بسته به نوع سوخت و تولید پول پرداخت می شود.
این مسئول خاطرنشان کرد: سوخت صنایع نیز بر اساس همکاهنگی های انجام شده از سوی شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان تامین می شود.
وی با بیان اینکه مشترکان در بخش صنایع با استفاده از چهار بسته تشویقی مصرف برق خود را مدیریت کنند، اظهار کرد: بر اساس ذخیره عملیاتی از یک روز قبل به صنایع اعلام می کنیم مصرف بار خود را تقلیل دهند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان اعلام کرد: شایسته است مدیران واحدهای تولیدی استان با جابجایی بار به جای تعطیلی روز جمعه یکی از روزهای هفته را جایگزین آن کنند، زیرا استفاده از انرژی برق در روزهای پنجشنبه و جمعه پایین است و صنایع می توانند در این زمینه همکاری کنند.
علیزاده استفاده از مولدهای اضطراری مشترکان صنایع را یکی دیگر از بسته های تشویقی اعلام کرد و افزود: این مشترکان می توانند از ساعت 12 تا 16 بخشی از برق مورد نیاز خود را از این طریق تامین کنند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان به مدیریت مصرف در بخش کشاورزی اشاره کرد و گفت: کشاورزانی که از ساعت 12 تا 16 عصر موتورهای چاه خود را خاموش کنند، 20 ساعت بقیه استفاده از برق برای آنها رایگان حساب می شود.
علیزاده تاکید کرد: مشترکان از استفاده از دستگاه های برقی در این ساعت های بیان شده که مصرف برق بالایی دارد خودداری کنند، چرا که با اوج مصرف هزینه چهار برابر برای آنها اعمال می شود.
وی از همه مشترکان زنجانی خواست، مشترکان با مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق را کمک کنند تا روند خدمت بی منت بدون محدودیت ادامه داشته باشد.
به گفته این مسئول، 53 درصد از برق این استان در بخش صنعت و 21 درصد نیز در بخش کشاورزی مصرف می شود.
به گزارش ایرنا ، شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان بیش از 450 هزار مشترک دارد.
7325/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.