به گزارش ایرنا، میرحیدر رضوی روز یکشنبه در دیدار با استاندار زنجان افزود: برای تحقق درآمدهای مالیاتی سعی کردیم هیچگونه فشاری به مودیان حقیقی و حقوقی وارد نشود.
وی اظهار کرد: از سال 95 واحدیابی جدید برای شناسایی مودیان مالیاتی در دستور کار قرار گرفت و پنج هزار و 245 پرونده جدید تشکیل شد.
رضوی اظهار کرد: پرونده های مهمی وجود داشت که فعالان اقتصادی در زنجان فعالیت ولی مالیاتشان را در استان های دیگر پرداخت می کردند.
مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان گفت: در این زمینه 12 پرونده مهم مالیاتی چنین شرکت هایی به زنجان منتقل شد و از این پس مالیات آنها به حساب این استان واریز می شود.
وی خاطر نشان کرد: تعداد نمایندگان هیات های حل اختلاف سال گذشته از 55 نفر به 106 نفر افزایش یافت و منجر به رسیدگی و صدور رای به 18 هزار و 738 پرونده شد.
رضوی ادامه داد: سال گذشته با ابلاغ تبصره ماده پنج قانون، 320 میلیاردریال از بدهی دولت با بخش خصوصی در حوزه امور مالیاتی تهاتر شد.
مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان با بیان اینکه از تفویض اختیار داده شده به استان نهایت استفاده شد، گفت: در سال 95، حدود 350 میلیارد ریال بخشودگی جریمه و 2 هزار و 660 میلیارد ریال تقسیط مالیاتی اعطا شد.
وی اضافه کرد: در سال گذشته هم 887 میلیون ریال بخشودگی جرایم و سه هزار و 470 میلیارد ریال تقسیط انجام شد.
رضوی یادآور شد: در سال 95 همچنین 450 و در سال 96 حدود380 میلیارد ریال استرداد مالیات بر ارزش افزوده ثبت شد.
3001/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.