محمد عادلپور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: احمد یوسفی، مهدی یاری فر و محمد کمالی، کشتی گیران اعزامی از استان زنجان به این رقابت ها هستند.
وی اظهار کرد: این پیکارها با حضور کشتی گیران منتخب استان های مختلف در 2 رشته فرنگی و آزاد و از 19 تیر جاری به مدت چهار روز در شهرستان الیگودرز از توابع استان لرستان برگزار می شود.
عادلپور به رشته ها و اوزان کشتی گیران اعزامی از زنجان اشاره کرد و افزود: یوسفی در رشته آزاد و در وزن 97 کیلوگرم و یاری فر و کمالی نیز در رشته فرنگی و به ترتیب در اوزان 63 و 67 کیلوگرم بر روی تشک خواهند رفت.
دبیر هیات کشتی استان زنجان با بیان اینکه سهمیه زنجان از سوی فدراسیون برای حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی امید، سه نفر تعیین شده بود، گفت: برای انتخاب کشتی گیران منتخب به منظور حضور در رقابتهای الیگودرز، هفته گذشته مسابقات انتخابی استان در خانه کشتی زنجان برگزار شد و این سه کشتی گیر با نشان دادن توانمندی و شایستگی های بالای خود برگزیده شدند.
به گزارش ایرنا، پارسال 2 هزار و 195 کشتی گیر در رده های سنی مختلف، به صورت بیمه شده، تحت پوشش هیات در شهرستان های مختلف استان زنجان فعالیت می کردند.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.