شهرام میرزایی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در مدت یاد شده 274 فقره حادثه دراستان اعم از جاده ای، سیل و آبگرفتگی، کوهستان، برف و کولاک به وقوع پیوست که از این تعداد 905 نفر مصدوم و 581 نفر سرپایی درمان شدند.
وی اظهار کرد: در مدت یاد شده نیز 83 نفر از مصدومان حوادث رخ داده استان نیز به مراکز درمانی استان منتقل شدند و فوتی در صحنه نیز 21 مورد بوده است.
میرزایی خاطرنشان کرد: هلال احمر استان ماموریت های یاد شده را با بکارگیری 219 دستگاه آمبولانس، 145 دستگاه خودروی تیپ یک و 2 و 52 دستگاه خودروری کمک دار و سبک انجام داد.
این مسئول اضافه کرد: این جمعیت در طول سال برای خدمات رسانی بهینه به گروههای هدف برنامه های متعددی را اجرا می کند و در این میان همکاری قشرهای مختلف مردم نقش تعیین کننده ای دارد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان پیش از این اعلام کرد بود که طبق برنامه ریزی انجام گرفته 360 نفر از نجاتگران جمعیت هلال احمر این استان در طرح امداد و نجات تابستانه مشارکت می کنند.
وی، هدف از اجرای این طرح را امداد رسانی سریع، ارائه کمک های اولیه و انتقال آسیب دیدگان احتمالی به مراکز درمانی طی فصل تابستان ذکر کرد.
به گفته این مسئول، در این طرح 16 پایگاه امداد و نجات بین شهری، 10 پایگاه امداد و نجات ثابت و 6 پایگاه موقت جمعیت هلال احمر استان فعالیت می کنند.
7320/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.