امیر نعمتی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در شرایط کنونی، سبک زندگی، خانواده، تمدن اسلامی، انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، حمایت از کالای ایرانی و تولید ملی و آسیب های اجتماعی از مضامین اولویت دار حوزه هنری استان زنجان در تولید آثار است.
وی با بیان اینکه تقویت بنیان های فکری فرهنگی و اعتقادی، هدایت جامعه به سمت سلامت نفس و ایجاد پویایی و نشاط مانع گسترش آسیب های اجتماعی است، ادامه داد: حوزه هنری تلاش می کند تا با برگزاری کارگاههای مختلف هنری و فرهنگی در رشته های مختلف، در کنار توانمند سازی مخاطبان، زمینه ایجاد انگیزه برای خلق آثار هنری فاخر را نیز فراهم کند.
سرپرست حوزه هنری انقلاب اسلامی استان زنجان خاطرنشان کرد: کارگاه تخصصی تصویرسازی، نقد و بررسی کتاب «گنجشکها سنگ می‌خورند»، کارگاه انیمیشن از ایده تا تولید فیلمنامه، عصرانه نقاشی و کارگاه تخصصی طراحی پوستر از جمله برنامه هایی بود که طی 2 ماه گذشته با استقبال قابل توجه مخاطبان و هنرجویان در حوزه هنری زنجان برگزار شد.
نعمتی از تشکیل سلسله نشست‌های ادبی حافظ خوانی و حافظ شناسی نیز در حوزه هنری زنجان از هفته گذشته خبر داد و گفت: قرار است این نشست ها به منظور خوانش و بررسی غزلیات حافظ با حضور شعر پژوهان و هنرجویان حوزه شعر و ادبیات به صورت منظم در محل حوزه هنری زنجان برگزار شود.
7312/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.