فرهاد عصفوری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اردو که از یکم تیر جاری با حضور هشت دوچرخه سوار جانباز و معلول و 6 ورزشکار نابینا و کم بینا (سه جلو ران و سه عقب ران) در زنجان آغاز شده بود، شامگاه جمعه /15 تیر/ خاتمه یافت.
وی اظهار کرد: برای انتخاب دوچرخه سواران برتر در مجموع پنج مرحله رکوردگیری صورت گرفت که در مرحله نخست رکوردگیری یک نفر از سه دوچرخه سوار نابینا و کم بینا و سه نفر از دوچرخه سواران جانباز و معلول، خط خوردند.
عصفوری ادامه داد: در بخش نابینایان و کم بینایان امین الله محمودی از خراسان رضوی و در بخش جانبازان و معلولان نیز آرش خزایی از تهران، علی رضایی از مازندران و حجت صیاد از فارس، نفرات خط خورده بودند.
وی افزود: مهدی محمدی و اکبر کریمی از زنجان، صابر رحیم پور از گیلان، علیرضا قاسمی از تهران، بهرام سلیمانی از فارس، دوچرخه سوار ان جانباز و معلول و یوسف خلیلی و محمد بخشی از تبریز، سینا امیر علایی و طاهر مقدم از زنجان، ورزشکاران بخش نابینایان و کم بینایان، تا پایان در اردوی زنجان ماندند و در رکوردگیری ها شرکت کردند.
عصفوری تصریح کرد: در این رکوردگیری ها، تایم دوچرخه سواران ملی پوش، چنان به هم نزدیک بود که انتخاب نفرات شایسته تر را سخت کرد و قرار شد امروز /16 تیر/ جلسه فنی در فدراسیون تشکیل شود تا برترین ها جهت اعزام به مسابقات جاکارتا برگزیده شوند.
وی افزود: از میان هفت دوچرخه سوار، چهار نفر در بخش جانباز و معلول و نابینا و کم بینا (سه جانباز و معلول و یک نابینا و کم بینا) برای حضور در اردوهای آمادگی و اعزام به مسابقات جاکارتا مشخص خواهند شد.
به گزارش ایرنا، مرحله دوم، سوم و چهارم اردوی آمادگی تیم ملی دوچرخه سواری جانبازان و معلولان و نابینایان و کم بینایان مردان بزرگسال ایران به ترتیب از یک تا بیست مرداد در تهران، یک تا بیست شهریور در مشهد، 25 شهریور تا پنج مهر در تبریز و ادامه آن نیز تا زمان اعزام به رقابت های پاراآسیایی 2018 جاکارتا، در تهران برپا خواهد شد.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.