به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر زنجان افزود: مقام معظم رهبری فرمودند که دشمن اتاق جنگی را علیه کشورمان به راه انداخته و برنامه های مختلفی را در نظر گرفته است.
وی اظهار کرد: دشمن جنگ روانی ، اقتصادی و عملی را بر علیه کشورمان آغاز کرده و در این میان جنگ عملی ناامید کردن مردم و ایجاد نابسامانی های افتصادی و به دنبال آن اغتشاش و راکد کردن فعالیت های بازاریان است.
حجت الاسلام خاتمی افزود: دشمن با برنامه های عملیاتی خود تلاش دارد نگذارد ملت ایران چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را جشن بگیرند و با تمامی قوا وارد میدان شده است.
وی اظهار کرد: رئیس جمهوری امریکا به تازگی به ناتو اعلام کرده به دلیل افزایش هزینه های سرسام آور حاضر به تامین امنیت انها نیست و این مهم را باید خودشان تقبل کنند.
خطیب جمعه زنجان ادامه داد: آمریکا به طور رسمی اعلام کرده که با برنامه هایی مانع صدور نفت ایران به کشورهای مقصد خواهد شد و در این میان عده ای به خیابان های امدند که وضعیت نابسامان شده و مشکلاتی بوجود آمده است.
وی اضافه کرد: مسئولان کشوری به این موضوع واقف هستند که زندگی مردم سخت می گذرد و دشمنان نیز از این موضوع استفاده کرده و بر نگرانی ها را افزایش داده اند.
حجت الاسلام خاتمی افزود: هیج مسئولی منکر گرانی و مشکلات اقتصادی پیش امده در کشور نیست که این مسائل قدری به سوء مدیریت ها، استرس و نگرانی ها و از طرفی شبکه های مجازی نیز دامن زده است.
وی اظهار کرد: معتقدیم اصناف و کسبه را اغلب افرادی متدین تشکیل می دهند که نقش موثری در تحصن و اعتصابات و پیروزی انقلاب اسلامی داشتند و علاوه بر آن در دوران جنگ تحمیلی نیز کمک حال رزمندگان اسلام بودند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان ادامه داد: یک فرد یا دولت نمی تواند در شرایط کنونی معجزه کرده و تمامی مشکلات جامعه را برطرف کند و در صورت توجه به فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر حضور آحاد مختلف مردم بر سختی ها می توان فائق امد.
وی به مواضع اخیر سردار سلیمانی اشاره کرد و گفت: سردار سلیمانی مظهر غیرت، مقاومت، و سربلندی ملت ایران است و حتی محبوبیت خاصی در بین کشورهای عربی دارد.
حجت الاسلام خاتمی افزود: وقتی سردار سلیمانی در مقابل اعلام مواضع قاطعانه به رئیس جمهوری می گوید: من دست شما را می بوسم، بقیه نیز باید اختلافات را کنار گذاشته و حول رهبری حرکت کنیم.
وی با اشاره به 19 تیر سال 59، سالروز کشف کودتای نوژه خاطر نشان کرد: آمریکا پس از سه ماه از پیروزی انقلاب اسلامی با کودتای نوژه درصدد براندازی انقلاب اسلامی بود که با عنایت خداوند برنامه عملیاتی آنها نقش بر آب شد.
امام جمعه زنجان ادامه داد: حدود هفت سال در این استان هستم و در این مدت حرفهایی و تهمت هایی به بنده نسبت داده شد که سکوت اختیار کردم.
حجت الاسلام خاتمی افزود: بنده در تربیون نماز جمعه مواضع روسای قوای سه گانه را به مردم مطرح کردم و معتقدم سرباز ولایت بوده و هستم.
وی خاطر نشان کرد: امرزو وقت گله گذاری از همدیگر نیست و باید همه همدل و یکصدا در پیشبرد کشور حرکت کنیم.
7320/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.