فرهاد عصفوری، روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: از زمان آغاز اردوی آمادگی (یکم تیر جاری) تاکنون، 2 مرحله رکوردگیری (روزهای 11 و 12 تیر) انجام شده است و آخرین مرحله آن نیز، جمعه /15 تیر جاری/ صورت خواهد گرفت.
وی اظهار کرد: با معدل گیری از رکوردهای کسب شده، چهار دوچرخه سوار جانباز و معلول و نابینا و کم بینا، به منظور حضور در اردوهای آمادگی جهت اعزام به رقابت های پاراآسیایی 2018 جاکارتا، مشخص خواهند شد.
عصفوری افزود: تاکنون یک نفر از سه دوچرخه سوار نابینا و کم بینا و سه نفر از دوچرخه سواران ملی پوش جانباز و معلول، خط خورده اند و در پایان اردو نیز که روز جمعه /15 تیر/ می باشد یکی از دوچرخه سواران بخش نابینایان و کم بینایان و 2 نفر نیز از دوچرخه سواران جانباز و معلول، ریزش خواهند کرد.
وی تصریح کرد: تیم ملی دوچرخه سواری ایران در قالب چهار دوچرخه سوار برتر جانباز و معلول و نابینا (سه جانباز و معلول و یک نابینا) در رقابت های پاراآسیایی حضور خواهد یافت.
به گزارش ایرنا، تاکنون در بخش نابینایان و کم بینایان امین الله محمودی از خراسان رضوی و در بخش جانبازان و معلولان نیز آرش خزایی از تهران، علی رضایی از مازندران و حجت صیاد از فارس خط خورده اند.
اردوی انتخابی و آمادگی تیم ملی دوچرخه سواری جانبازان و معلولان و نابینایان و کم بینایان مردان بزرگسال از روز جمعه /یکم تیر/ با حضور هشت دوچرخه سوار جانباز و معلول و 6 ورزشکار نابینا و کم بینا (سه جلو ران و سه عقب ران) در زنجان آغاز شده است و 15 همین ماه نیز به پایان خواهد رسید.
مرحله دوم، سوم و چهارم این اردو نیز به ترتیب از یکم تا بیستم مرداد در تهران، یکم تا بیستم شهریور در مشهد، 25 شهریور تا پنجم مهر در تبریز و ادامه آن نیز تا زمان اعزام به رقابت های پاراآسیایی در تهران برپا خواهد شد.
مهدی محمدی و اکبر کریمی از زنجان، صابر رحیم پور از گیلان، علیرضا قاسمی از تهران، بهرام سلیمانی از فارس، دوچرخه سوار ان جانباز و معلول و یوسف خلیلی و محمد بخشی از تبریز، سینا امیر علایی و طاهر مقدم از زنجان، ورزشکاران بخش نابینایان و کم بینایان حاضر در اردوی زنجان هستند.
6084/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.