ناصر فغفوری روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: واحد تولید منسوجات نبافته با سرمایه گذاری ترک ها و یک واحد بزرگ تولید آهن اسنفجی از جمله طرح هایی هستند که مقدمات اجرای آنها در دست بررسی قرار دارد.
وی ادامه داد: اجرای طرح تولید گیربکس اتوماتیک با سرمایه گذاری شرکت پانج بلژیک که با خروج برخی شرکت ها از ایران در مرحله عقد قرارداد با مشکلاتی مواجه شده بود که در دست پیگیری و به سرانجام رسیده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از پیگیری برای آغاز عملیات اجرایی طرح تراکتورسازی شرکت مسی فرگوسن انگلستان در این استان خبر داد و افزود: قرار است تراکتورهای تولیدی این واحد، تراکتورهای سنگین باشد که برای نخستین بار در کشور تولید خواهد شد.
فغفوری با بیان اینکه با پایدار شدن شرایط مربوط به مسائل ارزی در کشور، واحدهای صنعتی در حوزه سرمایه گذاری های جدید، تصمیم های نهایی را می گیرند، خاطرنشان کرد: با راه اندازی بازار دوم ارز، بخشی از نگرانی ها و محدودیت ها ظرف چند روز آینده حل می شود.
به گزارش ایرنا بر اساس پروانه های بهره برداری صادر شده، میزان جذب سرمایه گذاری صنعتی در استان زنجان از 25 هزار میلیارد ریال در سال 92، به بیش از 66 هزار میلیارد ریال تا پایان سال 96 رسید.
به گفته رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان بیش از 30 درصد سرمایه گذاری های تحقق یافته در این استان در سه سال اخیر اتفاق افتاده است.
7312/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.