به گزارش خبرآنلاین؛ فرامرز نیک سرشت در جلسه کارگروه تسهیلات تکلیفی استان، با بیان اینکه موفقیت در پوشش مناسب تسهیلات تکلیفی، نیازمند یک کار تیمی منسجم و دلسوزی تمامی بخش ها است، اظهار کرد: در این زمینه هیچ سازمان و نهادی متهم به کم کاری نیست، اما خروجی عملکرد برخی قابل دفاع نیست که در این زمینه مدیریت و نظام بانکی استان باید تلاش های بیشتری داشته باشند.
وی با بیان اینکه ضروری است کمیته فنی استان تعدادی طرح استخراج شده بالای 500 میلیون تومان را به بانک ها رسما ابلاغ کند، افزود: باید شورای فنی استان عملکرد خود را به فرمانداری های استان جهت آگاهی از میزان ارسال طرح ها به بانک های عامل، ارسال کند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان با تاکید بر اینکه باید تلاش شود فعالیت کارگروه منتج به نتیجه شود، خاطر نشان کرد: تا پایان تیر ماه باید عمده مبلغ تسهیلات تکلیفی حوزه روستایی در استان جذب شود.
وی با بیان اینکه قبل از ارسال طرح به کمیته فنی استان، دستگاه ها اطلاعات لازم را گردآوری و مشخص کنند، افزود: طرح هایی که به هر دلیل توسط شبکه بانکی عودت داده می شوند، با یک رونوشت به اطلاع دستگاه های تخصصی برسد.
نیک سرشت با بیان اینکه در جلسه آتی این کارگروه، گزارش 3 بانک استانی اعلام شده باید طرح شود، اظهار کرد: باید مشخص شود که بانک ها در هفته آینده به چه میزان عملکرد در حوزه تسهیلات تکلیفی داشته اند.

 

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 950975
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.