هدایت صفری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: راهبرد اصلی این نهاد توانمندسازی مددجویان تحت حمایت بوده و با همین رویکرد خدمات قابل توجهی را در سال گذشته انجام داده است.
وی اظهار کرد: با اقدامات اثر بخش در حوزه اشتغال و ایجاد 2 هزار و 683 فرصت شغلی جدید برای مددجویان تحت حمایت این نهاد در سال گذشته برنامه هدف گذاری شده این بخش 180 درصد محقق شد.
صفری خاطرنشان کرد: شناسایی و بهره گیری از ظرفیت های موجود در مناطق مختلف این استان و خوشه سازی در بخش اشتغال جامعه هدف از برنامه های این نهاد در این بخش است.
وی پیش از این اعلام کرده بود که ایجاد و توسعه طرح‌های اشتغال تولید محور، پنل های خورشیدی، دانش ‌بنیان، ایجاد مجتمع‌های خدماتی و رفاهی، کشت و پرورش گیاهان زینتی، دارویی و گل سرخ با تکیه‌ بر ظرفیت‌های موجود در هر منطقه از جمله برنامه های مهم این نهاد در حوزه اشتغال‌زایی برای جامعه هدف است.
وی خاطر نشان کرد: طی دیدار با مدیر صندوق کارآفرینی استان حمایت خود را حمایت از کسب و کارهای خرد اعلام کرده اند و تحقق این مهم می تواند علاوه بر توانمند سازی گروههای هدف انان را از چرخه حمایتی این نها خارج کند.
به گفته این مسئول، شفاف سازی عملکرد، اعتماد سازی و تقویت مسولیت های اجتماعی در کنار ترویج فرهنگ انفاق و احسان و نیکوکاری در جامعه با انعقاد تفاهم نامه های همکاری در کاهش فقر بسیار اثر گذار است.
به گزارش ایرنا، هم اکنون 24 هزار و 647 خانوار با جمعیت 42 هزار و 373 نفر از خدمات مستمر و غیرمستمر کمیته امداد استان زنجان برخوردار هستند و این تعداد شامل 13 هزار زن سرپرست خانوار، 18هزار سالمند، سه هزار و 453 دانشجو و دانش ‌آموز و 659 بیمار خاص و سرطانی است.
7320/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.