رضا عسگری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ستاد ساماندهی اوقات فراغت شهرستان زنجان تشکیل شده و محور مصوبات آن استفاده از این فرصت برای آموزش های متفاوت از تحصیل بوده است.
وی یادآورشد: فراغت از تحصیل فرصت خوبی برای ارتقای داشته های جوانان و نوجوانان به ویژه در حوزه مهارت های زندگی است.
عسگری اظهار کرد: بیشترین علت شکل گیری آسیب های اجتماعی به نبود برنامه در زمان اوقات فراغت و غفلت از آن بر می گردد.
فرماندار شهرستان زنجان گفت: به رغم توسعه کشور در بخش های مختلف، موضوع پرورش جدی گرفته نشده است تا بتوان جوانان و نوجوانانی را تربیت کرد که کمتر آسیب ببینند.
وی خاطرنشان کرد: به تمام دستگاه های اجرایی و برنامه ریزی در خصوص ارائه آموزش های مهارت محور و نشاط آور تاکید شده است.
عسگری ادامه داد: تاکید شده است که شرایطی ایجاد شود تا در قالب اردوهای ارزان قیمت برای خانواده ها بتوان فرصت های نشاط آفرینی ایجاد کرد.
فرماندار شهرستان زنجان گفت: برای تدارک این اردوها هم فضای مدارس و سالن های مختلف خالی برای استفاده مسافران و خانواده ها پیش بینی و آماده سازی شده است.
وی اضافه کرد: هر ساله به شکل تکراری برنامه هایی برگزار می شد، اما امسال بر خلاقیت و نوآوری در برنامه ریزی ها تاکید شده و دستگاه ها ملزم به جلوگیری از موازی کاری در بخش های مختلف شده اند.
عسگری تاکید کرد: گاه دستگاه ها به شکل جزیره ای عمل می کردند و برنامه ها بر اساس نیازسنجی اجرا نمی شد که در سال جاری اصلاح این رویه مورد تاکید قرار گرفته است.
فرماندار شهرستان زنجان با بیان اینکه عملکرد دستگاه ها در این زمینه ارزیابی می شود، گفت: به حتم از دستگاه های دارای عملکرد موفق تجلیل شده و اعتبار بیشتری به آنها تخصیص می یابد و نهادهای فاقد عملکرد قابل قبول بازخواست خواهند شد.
3001/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.