لیلا همایونپور روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بسکتبال بانوان از جمله رشته های فعال ورزشی این استان بشمار می رود که توانسته در مدت فعالیت خود به موفقیت های چشمگیری دست یابد.
وی اظهار کرد: بر این اساس سال گذشته زینب غفاری از بازیکنان جوان بسکتبال بانوان استان بدلیل درخشش در میدانهای ورزشی، به تیم ملی دعوت شد و علاوه بر ان نیز آذر همایونپور که هم اکنون به عنوان رئیس کمیته مربیان والیبال بانوان کشور و همچنین سر مربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر فعالیت دارد.
همایونپور خاطرنشان کرد: فرانک قبادیان نیز به عنوان داور بین المللی بسکتبال فعالیت می کند و موفقیت های یاد شده بانوان استان در این حوزه از پیشرفت روز افزون حکایت دارد.
وی بیان کرد: در زمان حاضر بانوان بسکتبالیست زنجانی در خانه بسکتبال طی روزهای فرد هفته از ساعت 10 تا 17 عصر و در رده های مینی ، نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید فعالیت می کنند و طبق برنامه ریزی ها و رایزنی انجام گرفته امسال تیم بزرگسالان به لیگ کشوری اعزام خواهند شد.
نایب‌‌ رئیس هیات بسکتبال استان زنجان ادامه داد: این هیات ورزشی تلاش دارد بسکتبال سه نفره خانوادگی و پیشکسوتان را برگزار کند و این کار در راستای ترویج و گسترش این رشته انجام می گیرد.
وی اظهار کرد: مربیان این رشته ورزشی نیز به کیفیت فعالیت ها توجه داشته و تنها به عنوان اوقات فراغت نمی نگرند بلکه به تمامی مسائل آن بویژه اخلاق توجه جدی داشته و در این راستا حرکت می کنند.
همایونپور، شمار ورزشکاران سازمان یافته بانوان بسکتبالیست این استان را 100 نفر اعلام کرد و گفت که این تعدا با توجه به آغاز کلاس های تابستانی روند افزایشی دارد.
به گزارش ایرنا، هم اکنون بانوان این استان در 40 رشته ورزشی فعالیت می کنند و با ساز و کارهای فراهم شده 2 رشته وزنه برداری و مچ اندازی نیز برای بانوان راه اندازی شده است.
7320/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.