بهمن عمولر روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شاگردان کی روش در مقابل بازیکنان تیم اسپانیا به دور از بازی احساسی، بسیار منطقی، جنگنده و مهاجم ظاهر شدند.
وی اظهار کرد: مربی تیم ملی فوتبال اسپانیا هرگز تصور نمی کرد که شاگردانش اینچنین از سوی ملی پوشان ایران مهار شوند و برای رسیدن به گل، خود را به آب و آتش زدند و اگر دفع ناقص بازیکنان نبود شاید حریف به تک گل مسابقه نیز نمی رسید.
عمولر افزود: ایران با این بازی نشان داد که کی روش در فاز دفاعی و حمله بسیار خوب کار کرده است و اگر شانس با اسپانیا یار نمی شد شاید ایران در این دیدار سخت و نفس گیر به گل نیز می رسید.
مربی فوتبال درجه A آسیا، گفت: تیم ملی فوتبال ایران در این دیدار تعیین کننده و حساس نه تنها در لاک دفاعی فرو نرفت بلکه از هر موقعیتی برای حمله به سمت دروازه حریف و گلزنی استفاده کرد.
عمولر، افزود: هرچند نتیجه به نفع اسپانیا رقم خورد اما ملی پوشان ایران نیز در این بازی دست کمی از بازیکنان حریف نداشتند و در طی این دیدار صاحب چند موقعیت خوب و عالی برای گلزنی شدند که متاسفانه گل به ثمر نرسید و تنها گل زده شده از سوی ایران نیز توسط داور این بازی، آفساید اعلام شد.
وی با بیان اینکه بازیکنان ایران با این بازی بسیار تماشایی سطح فوتبال کشورمان را به نمایش گذاشتند، تصریح کرد: این باخت در واقع چیزی از شایستگی های بازیکنان ایران کم نکرد و مردم ایران با شادی و سرور در خیابانهای شهر تلاش های غیرتمندانه شاگردان کی روش را ارج نهادند.
عمولر یادآور شد: اگر کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران چند سالی نیز در کنار تیم باشد به حتم بازیکنان ایران دست کمی از فوتبالیست های اروپا نخواهند داشت و به حتم برای تیم های صاحب نام و مقتدر اروپایی خطرساز خواهند شد.
به گزارش ایرنا، تیم ملی فوتبال ایران چهارشنبه شب /30 خرداد / در دومین دیدار خود در بیست و یکمین دوره جام جهانی فوتبال به مصاف اسپانیا رفت و با تنها گل شانسی بازی را واگذار کرد.
سومین دیدار مرحله گروهی ایران مقابل پرتغال 4 تیر و از ساعت 22 و 30 دقیقه در ورزشگاه سارانسک برگزار می شود.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.