محمد محمدی قیداری روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در زمان حاضر 80 درصد شهریه تمامی دانشجویان معلول و تحت پوشش بهزیستی مشغول به تحصیل در دانشگاه آزاد و شعب آن در تمامی مقاطع تحصیلی توسط این اداره کل پرداخت و 20 درصد باقیمانده نیز شهریه نیز توسط دانشگاه آزاد بصورت تخفیف اعمال می شود.
وی اظهار کرد: در راستای اجرای تفاهم نامه منعقده بین دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان بهزیستی کشور و به منظور تحقق اصل عدالت محوری و ایجاد فرصت های برابر برای رشد،شکوفایی علمی و فرهنگی همه دانشجویان به ویژه دانشجویان تحت پوشش این سازمان تخفیف هایی لحاظ شده است.
به گفته این مسئول، دانشجویان تحت پوشش سازمان در تمامی مقاطع تحصیلی از میزان 20 درصد تخفیف شهریه در نیمسال دوم سال تحصیلی 96-97 و نیمسال اول سال تحصیلی 97 -98برخوردار خواهند شد.
مدیر کل بهزیستی استان زنجان ادامه داد: از مجموع دانشجویان، 71 دانشجو در مقطع کاردانی، 160 نفر در مقطع کارشناسی، 37 نفر در مقطع کارشناسی ارشد و پنج نفر در مقطع دکترا در دانشگاههای دولتی و غیر دولتی مشغول به تحصیل هستند.
محمدی افزود: داشتن تایید کمیسیون پزشکی، گزارش مددکاری و مدارک مبنی بر انتخاب واحد و پذیرش در کنکور از مدارک مورد نیاز برای پرداخت شهریه دانشجویان معلول است و بر مبنای دستور العمل های موجود بهزیستی این مهم در دانشگاههای مختلف پراخت می شود.
وی خاطر نشان کرد: یکی از نیازهای اساسی جامعه امروزی آموزش در همه مقاطع تحصیلی است و بر همین اساس حفظ، ارتقا ، سلامت ، بهبود، رفاه و کیفیت زندگی این قشر اهمیت بسزایی دارد.
به گزارش ایرنا، هم اکنون بیش از 150 هزار خانوار تحت پوشش بهزیستی استان زنجان بوده و از خدمات مستمری ، موردی و سایر امکانات بهره مند هستند.
7320/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.