علی صمیمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقات بانوان در رده سنی نوجوانان، جوانان و امید و رقابت های مردان نیز در مقطع نوجوانان و جوانان برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه مسابقات بانوان رده های سنی نوجوان، جوان و امید به ترتیب به میزبانی زنجان، گیلان و مرکزی و به مدت یک هفته برگزار خواهد شد اظهار کرد: رقابتهای زنجان با حضور 12 تیم نیمه دوم تیر و گیلان و مرکزی نیز در مرداد انجام می شود.
صمیمی افزود: مسابقات والیبال مردان رده سنی نوجوانان از 18 مرداد در کردستان و جوانان نیز از 20 مرداد در خراسان شمالی و به مدت یک هفته برگزار خواهد شد.
رئیس هیات والیبال استان زنجان، سطح فنی و آمادگی تیم های والیبال این استان را خوب ارزیابی و اظهار کرد: ورزشکاران اعزامی به این رقابت ها زیر نظر مربیان مجرب تمرین می کنند تا با آمادگی کامل به مصاف حریفان بروند.
صمیمی افزود: زنجان در رقابت های مینی والیبال نیز در قالب چهار تیم شرکت می کند اما تا به امروز برنامه مسابقات از سوی فدراسیون اعلام نشده است و تکلیف مشخص نیست.
وی ادامه داد: این پیکارها طی 2 سال اخیر و در شهریور برگزار می شود که پارسال (سال 96) استان زنجان میزبان بود و محل برگزاری رقابت های امسال هنوز مشخص نشده است.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.