علی محمدی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: پایان سال گذشته مراجعه کنندگان برای بهره مندی از خدمات مراکز درمانی تامین اجتماعی استان از 2 طریق اقدام می کردند که با کارهای انجام گرفته این تعداد به پنج روش افزایش یافته است.
وی اظهار کرد: کاهش مراجعات شهروندان و بیمه شدگان، کاهش هزینه های زائد، تسهیل و تسریع در ارائه خدمات، دقت و سرعت ارائه خدمات ، کاهش خطاهای عمد و غیرعمد و رضایتمندی بالای مراجعان از مزایای استفاده از سیستمهای الکترونیکی است.
محمدی افزود: روش USSD و اینترنتی از جمله خدمات میز خدمت الکترونیکی بشمار می رود، این در حالی است گذشته بیماران ساعت پنج صبح در مقابل مراکز درمانی برای گرفتن نوبت، تجمع می کردند که هم اکنون با شماره گیری *142# به آسانی میتوانند از طریق گوشی تلفن همراه، از پزشک مورد نظر خود نوبت دریافت کنند.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان ادامه داد: با توجه به ساختارهای جدید اعلام شده، کمیته های اصلاح نظام اداری، سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم در این مدیریت شکل می گیرد و هر کدام از این کمیته هابا شرح وظایف مشخص و مدون تعیین شده است.
وی بیان کرد: سازمان تامین اجتماعی یک نهاد عمومی غیر دولتی است و در جهت بهبود فرایند پاسخگویی به مخاطبان که از برنامه های مهم و محوری سازمان بحساب می آید ، با بهره گیری از شیوه های نوین ، در قالب میز خدمت الکترونیکی گامهای بسیار بلندی را برداشته است.
این مسئول خاطر نشان کرد: خدمات قابل ارائه به مردم و بیمه شدگان در قالبهای میز خدمت حضوری و الکترونیکی در واحدهای تابعه این مدیریت احصا شده و فرایند این خدمات در جهت شفاف سازی امور در کیمته تخصصی حقوق شهروندی در حال تدوین است.
به گزارش ایرنا، هم اکنون 2 بیمارستان، یک پلی کلینیک دو شیفته (صبح و عصر) در زنجان و چهار درمانگاه سرپایی تحت پوشش این سازمان در شهرهای زنجان، ابهر، خرمدره و خدابنده در این استان به مراجعه کنندگان، بیماران و بیمه شدگان خدمات رسانی می کنند.
7320/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.