سید سعید حسینی روز سه شنبه در جلسته ستاد برگزاری مراسم بزرگداشت سالروز شهادت مظلومانه آیت الله دکتر بهشتی و 72 تن از یاران با وفای امام خمینی (ره) که در سالن جلسات این نهاد برگزار شد، افزود: آمریکا با علم به اینکه ایران پرچمدار اسلام ناب محمدی است بنابراین با توسل به شیوه های مذبوحانه، اقدامات خصمانه، جریان سازی های مختلف و به بهانه حقوق بشر تلاش می کند تا انقلاب اسلامی را مهار کند.
وی به هفته قوه قضائیه و هفته بازخوانی حقوق بشر آمریکایی اشاره و اظهار کرد: شهادت دکتر بهشتی و 72 یار با وفای امام خمینی (ره) با انفجار بمب توسط منافقین کوردل در دفتر حزب جمهوری اسلامی در سال 60، شهادت آیت الله صدوقی در سال 61، بمباران شیمیایی سردشت سال 66 و حمله ددمنشانه ناوگان آمریکای جنایتکار به هواپیمای مسافربری ایران در سال 67، ازجمله جنایت های طراحی شده از سوی آمریکا بود که باید به درستی برای مردم ایران و جهانیان بازخوانی و تبیین شود.
حسینی با بیان اینکه آمریکا تلاش دارد به هر طریق ممکن ایران اسلامی را همچنان تحت فشار قرار دهد تا بلکه به نیات شوم خود دست یابد، افزود: آمریکا از بدو انقلاب تاکنون با هدف براندازی نظام جمهوری اسلامی، توطئه ها و جنایت های ددمنشانه و وقیحانه زیادی را بر علیه مردم ایران طراحی و اجرا کرده اما به اهداف شوم خود نرسیده است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان خاطرنشان کرد: منافقین کوردل به عنوان عاملان استکبار جهانی در 7 تیر سال 60 دکتر بهشتی و جمع کثیری از نمایندگان مجلس و وزرای دولت را در دفتر حزب جمهوری اسلامی به شهادت رساندند که به منظور بزرگداشت سالروز این شهیدان والامقام، اول تا ششم تیر به عنوان هفته قوه قضائیه نامگذاری شد.
حسینی با اشاره به اینکه هفته قوه قضائیه فرصت خوبی است تا عملکرد و خدمات ارائه شده از سوی این قوه به مردم بیان شود، افزود: شهید بهشتی در راس قوه قضائیه، فردی فاضل، روشنفکر، آگاه، مدیر و مدبر بود که همراه 72 تن از یاران امام راحل به دست منافقین کوردل به شهادت رسید.
وی اظهار کرد: در هفته قوه قضائیه برنامه های مختلفی در سطح استان زنجان برگزار خواهد شد و تلاش این است تا این برنامه ها به شکل بهتری انجام شود.
6084/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.