به گزارش خبرآنلاین،بهرام حدادی با بیان اینکه ازطرفی در دینمان احترام به افراد سفارش شده باید تمام مسائل و کارهای شهرداری حول این محور شکل گیرد ، افزود : شهرداری موظف است در تمام موارد و کارها شفاف سازی کند چون این مسئله جزو حقوق شهروندی است .

وی به احداث سرای محله در سطح منطقه یک زنجان اشاره کرد و ادامه داد : در اجرای سرای محله قصد داریم از نقطه نظرات مردم در ساخت و اجرا بهره بگیریم چون معتقدیم با مشارکت مردم در پروژه ها ارتباط و تعامل بین مردم و شهرداری ایجاد می شود.

حدادی با تاکید بر اینکه در امور شهری باید اولویتها را رعایت کنیم تصریح کرد : در برخی مناطق معابر اصلی که به عنوان منظر شهری محسوب میشود عفلت کرده ایم و به جای ان به خیایان های فرعی بها داده ایم که بایستی این نگرش تغییر یابد .

شهردار منطقه یک زنجان در این زمینه به این به بلوار شهیده فهمیده اشاره کرد و اظهار داشت: به عنوان مثال حاشیه بلوار شهید فهمیده به صورت کویر و لم یزرع باقی مانده در صورتی که وارد شهرک کارمندان میشویدبا وضعیت مساعد این شهرک روبرو می شوید

حدادی در ادامه به پروژه ها ی نیمه تمام و رها شده اشاره کرد و افزود:باید در برنامه های اجرایی صفرتا صدپروژه ها را ببینیم، نباید پروژ ه ها رها شود چون هم سر مایه هدر می رود و هم موجب نارضایتی مردم می شود

وی تصریح کرد : سعی داریم در سال 97 پروژه های ناقص را به اتمام برسانیم از جمله آنهاپارک رضوان در زیبا شهر و دو پارک نیایش و مصباح در الهیه است که اکنون در مرحله پایانی تجهیز و اتمام این پروژه ها هستیم .

شهردار منطقه یک زنجان از دیگر برنامه های در دست اجرا شهرداری منطقه یک را جابه جایی دکلهای فشار قوی درسطح شهر عنوان کرد و گفت بیشتر این دکلها در سطح منطقه یک از بلوار 22بهمن ،کوی فرهنگ شروع می شود وتا سمت گلشهر ادامه دارد که سعی میکنیم امسال آنها را ساماندهی کنیم .

حدادی در ادامه به مشکلات پیش روی شهرداری منطقه یک زنجان اشاره و عمده مشکل را مباحث مالی دانست و بیان کرد : عمده دلیل مشکلات مالی به رکود ساخت و ساز بر می گردد و سعی داریم با صدور پروانه ها و با تخفیفاتی که ارایه میشود به ساخت و سازها رونق دهیم .

حدادی در ادامه بحث اجرئیات و تخلفات ساختمانی رامطرح کرد و گفت متاسفانه در زنجان بیشتر همشهریان دوست دارند در کنار منازل خود مغازه ای احداث کنند که این به لحاظ شهر سازی و سرانه های تجاری بیشتر از سایر مراکز استان هاست و در جاهایی که تجاری تعریف میکنیم استقبال صورت نمی گیرد اینگونه تخلفات به صورت گسترده انجام میگیرد و تلاش میکنیم جلوی این تخلفات را گرفته و این موارد راآسیب شناسی کنیم .

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 941529
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.