به گزارش ایرنا، کاظم میرزایی روز چهارشنبه در مراسم افتتاح پروژه ملی سیماک در زنجان افزود: این پروژه در راستای اجرای دولت الکترونیک در حوزه املاک و اماکن اجرا و در واقع یکی از بزرگترین نرم افزارهای ملکی کشور محسوب می شود.
وی اظهار کرد: هم اکنون سازمان های مختلف هر یک نرم افزار خود را دارند در حالیکه نرم افزار سیماک بصورت کشوری و مورد تایید و حمایت های ویژه دولت، مجلس و قوه قضائیه است.
به گفته میرزایی، در عمل با پیاده سازی این پروژه در حوزه املاک به معنای واقعی دولت الکترونیک به وقوع می پیوندد و از ابعاد گوناگون محاسن فراوانی به دنبال دارد.
این مسئول ادامه داد: سیستم یکپارچه سازی مدیریت املاک کشور نیز در شمار طرح های مهم در حوزه اقتصاد مقاومتی به شمار می رود که از 2 سال گذشته از سوی وزارت ارتباطات و اطلاعات اجرای آن به شرکت پست واگذار شده است.
وی بیان کرد: با اجرای این پروزه زمان ارائه سرویس به مشترکان به حداقل ممکن کاهش می یابد و این مهم به رضایت بیشتر آنان منجر می شود.
معاون فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک شرکت پست جهموری اسلامی ایران ادامه داد: زنجان بیستمین استان در سطح کشور است که این پروژه در آن افتتاح می شود.
وی اظهار کرد: در صورت همکاری استانداری و تمامی 28 دستگاه متولی امر انجام مهم در این استان امکانپذیر بوده و این پروژه مهم ملی اشتغالزایی تخصصی را برای مهندسان و حوزه های فنی ایجاد می کند که آموزش های لازم نیز ارائه خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: با اجرای این پروژه تمام اماکن و املاک، دارای آدرس استاندارد شده و دسترسی به این اطلاعات در بستر آی تی امکان پذیر می شود که نقش مهمی در به روز شدن و تسریع در امور دستگاه ها خواهد داشت.
7320/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.