به گزارش ایرنا، سردار اسدی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به جمع آوری بیش از 261 میلیون تومان کمک های مردمی در گلریزان امسال، افزود: با برنامه ریزی های انجام شده برخی زندانیان چهار ساعت پس از مراسم گلریزان آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند.
وی اظهار کرد: مردم در این جشن کمک های خوبی برای آزادی زندانیان اختصاص دادند که جای تقدیر دارد و مردم نیک اندیش و نیکوکار برای ارائه کمک های خود منتظر جشن گلریزان سال آینده نباشند چرا که طی سال نیز می‌توانند با مراجعه به دادستانی در این کار خیر سهیم باشند.
دادستان شهرستان خرمدره تصریح کرد: ما مسئولان وظیفه سنگینی در برابر چنین مردم نیکوکار داریم و باید صادقانه در راستای خدمت به مردم بکوشیم.
وی یادآور شد: خداوند سفارش بسیاری به انفاق و احسان فرموده و این ویژگی ها را هم ردیف منزلت ایمانی مومنان عنوان کرده و در تمام آموزه های دینی ما تاکید بسیاری بر کمک به هم نوع شده است.
این مسئول ابراز کرد: بسیاری از زندانیان غیر عمد مالی ضامن کار خیر بودند و به دلیل پرداخته نشدن اقساط وام گیرنده، محکوم و راهی زندان شده اند.
وی با اشاره به جشن گلریزان سال گذشته در خرمدره، خاطرنشان کرد: آزادی 27 زندانی جرائم مالی غیرعمد ثمره کمک های مردم در گلریزان سال قبل بود.
7324/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.